;
coinex

آیا لپ تاپ شیائومی چیزی شبیه به مک بوک اپل خواهد بود؟

شایعه شده شیائومی مدتی است که بر روی یک لپ تاپ کار می کند. تا کنون هیچ اطلاعات رسمی در این زمینه وجود نداشته اما به لطف منابع افشا کننده خبری، شایعه شده که شیائومی برای رسیدن به این هدف سرعت خود را افزایش داده است. قابل ذکر است برخی از پورتال های تکنولوژی از این دستگاه بدون نام، با عناوین می لپ تاپ (Mi laptop) یا شیائومی نوت بوک (Xiaomi notebook) یاد کرده اند.

شیائومی به طور گسترده ای به عنوان اپل چین شناخته می شود و به نظر می رسد که برای لپ تاپ خود یک بدنه کاملا فلزی با طراحی شبیه به مک بوک در نظر گرفته است. بر اساس گزارش Gizmo China، اعتقاد بر این است که این دستگاه در آوریل 2016 راه اندازی خواهد شد.

بنا به گزارشات رسیده، لپ تاپ شیائومی دارای یک نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل می باشد. در دل این دستگاه یک پردازنده از نسل چهارم اینتل Core i7 قرار گرفته که با 8 گیگا بایت رم حمایت می شود.

سرآمد آن، کارت گرافیکی انودیا GeForce GTX 760M که با 2 گیگا بایت حافظه اختصاصی ویدیوئی همراه شده است و برای آنکه قیمت آن را بتوانند مناسب نگه دارند، دستگاه به جای ویندوز 10 بر روی لینوکس اجرا خواهد شد.

تا آنجا که به قیمت مربوط می شود شیائومی لپ تاپ یا می لپ تاپ با قیمت 2999 یوان چین، در حدود 466 دلار آمریکا وارد بازار خواهد شد.

جدا از نمایشگر 15.6 اینچی که به لپ تاپ شیائومی جلوه خواهد داد، شایعه شده است که این شرکت در حال کار بر روی نسخه های 12.5 اینچی یا 13.3 اینچی نیز می باشد و در آخر در نظر داشته باشید که هیچکدام از این اطلاعات هنوز به طور رسمی توسط این کمپانی بزرگ چینی تایید نشده است.

.

.

منبع: ibtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر