;
coinex

نینتندو ادعا می کند که بازی گوشی های هوشمند آن بسیار متفاوت خواهد بود

نینتندو ادعا می کند که بازی گوشی های هوشمند آن بسیار متفاوت خواهد بود

بسیاری از شما دوستان تا کنون شنیده اید که نینتندو بالاخره به صحنه بازی های تلفن همراه وارد خواهد شد. در یک مراسم معرفی که در ماه اکتبر برگزار شد، این شرکت اولین بازی تلفن همراه خود را به نام Miitomo معرفی کرد. برای کسانی که اولین بار است خبری در مورد آن می شوند باید بگوییم که این یک بازی معمولی گوشی های هوشمند نیست که در آن شما به حل پازل و یا مبارزه با دشمنان بپردازید.
در عوض بیشتر شبیه یک بازی اجتماعی است که در آن می توانید به عنوان زندگی دوم در گوشی های هوشمند خود لذت ببرید. در این بازی کاربران می توانند آواتار ایجاد کنند و پس از آن نینتندو آنها را با دیگر بازیکنان که صفات شخصیتی مشابه دارند جفت خواهد کرد. بدون شک این یک انتخاب غیر معمول است اما ظاهرا نینتندو این جهت را رهبری می کند.
در مصاحبه با TIME، مدیر نینتندو امریکا Reggie FilsAime تایید کرد که تلاش های نینتندو در راستای ساخت بازی برای گوشی های هوشمند متفاوت از موارد معمول است. او بیان کرد:” انجام کارهای متفاوت چیزی نیست که از وارد شدن به آن بترسیم و ما مطمئنیم که می توانیم تعجب و لذت را در داخل پروفایل دستگاه های تلفن همراه شما ارائه دهیم، همانطور که با پورتابل های اختصاصی و یا کنسول های خانگی این کار را انجام دادیم.”
او هم چنین برای توضیح روش نینتندو برای توسعه بازی های تلفن همراه گفت: “ما با توجه به محدودیت های طراحی نرم افزار بر روی سیستم عامل تلفن همراه و در چهارچوب های پارامتری آن کار کرده ایم با اینکه یک بازی سه بعدی که نیاز به دستکاری دکمه های مختلف در آن وجود دارد را قاعدتاً نمی توان دقیقا در یک دستگاه تلفن همراه با صفحه نمایش لمسی ایجاد کرد ”
آیا رویکرد نینتندو برای تلفن همراه موفقیت آمیز خواهد بود؟ باید منتظر باشیم و ببینیم. با آمدن سال 2016 قادر به دیدن میزان موفقیت آن خواهیم بود، اما در عین حال آیا تا کنون Miitomo شما را علاقه مند کرده است؟

.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر