;
coinex

به دلیل نگرانی مردم شهری در آمریکا، برنامه ی تاسیس مزرعه ی انرژی خورشیدی لغو شد

به دلیل نگرانی مردم، برنامه ی تاسیس مزرعه ی انرژی خورشیدی لغو شد. مردم شهر وودلند در کارولینای شمالی، نگرانی و عدم اعتماد خود را در مورد برنامه ی تاسیس مزرعه ی انرژی خورشیدی شرکت Strata solar در 258 مایلی آزاد راه اعلام کردند.

به دلیل نگرانی مردم، برنامه ی تاسیس مزرعه ی انرژی خورشیدی لغو شد. مردم شهر وودلند در کارولینای شمالی، نگرانی و عدم اعتماد خود را در مورد برنامه ی تاسیس مزرعه ی انرژی خورشیدی شرکت Strata solar در 258 مایلی آزاد راه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری رونوک چووان، در جلسه ی شورای شهر وودلند، یکی از شهروندان به نام بابی من اعلام کرد که مزرعه ی انرژی خورشیدی تمام انرژی خورشید را جذب می کند و تجارت این شهر از رونق خواهد افتاد!

جین من، یک معلم علوم بازنشسته، گفت که نگران این مساله است که پنل های خورشیدی گیاهان منطقه را تحت تاثیر قرار داده، فتوسنتز آنها را مختل و رشد آنها را متوقف کند. او گفت مناطقی را دیده است که با وجود پنل های خورشیدی، گیاهانی بیمار دارند؛ چرا که نور کافی به آنها نمی رسد.

جین من همچنین مرگ و میر ناشی از سرطان در این مناطق را مطرح کرد و اضافه کرد هیچ کس به او نگفت که این مرگ و میر ناشی از پنل های خورشیدی نبوده است.

مناطق اطراف وودلند به دلیل ایستگاه های فرعی برق محبوب هستند، به این دلیل که امکان نصب پنل های خورشیدی را در شبکه ی ملی فراهم می کنند.

سخنگوی Strata در این نشست گفت: “هیچ تاثیر منفی از این مزرعه وجود نخواهد داشت. مزرعه ی خورشیدی در مناطقی مانند این فواید فوق العاده ای خواهد داشت. پنل های خورشیدی نور خورشید اضافی بیشتری را به سمت خود نمی کشند.”

این شورا این مساله را به رای گذاشت و نتیجه سه بر یک به ضرر شرکت خورشیدی تمام شد. بعد از آن برای تعیین مهلت قانونی در مورد مزرعه های خورشیدی آینده رای گیری کردند.

بعد از نشست COP-21 در پاریس به منظور محدود کردن پدیده ی گرمایش زمین و کاهش آن تا آستانه ی 2 درجه ی سانتیگراد، پاپ فرنسیس گفت این برنامه به تعهد هماهنگ و سخاوتمندانه ی تمام افراد نیاز دارد.

متخصصان معتقدند به یک جنبش برای سرمایه گذاری در انرژی باد و خورشیدی نیازمندیم تا به سمت نو کردن انرژی و کاهش اثرات گلخانه ای حرکت کنیم.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر