;
coinex

آیا ترک خوردگی صفحه نمایش گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ دلیل روشنی دارد؟

آیا ترک خوردگی صفحه نمایش گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ دلیل روشنی دارد؟

سامسونگ در امسال دو گوشی هوشمند را با یک صفحه نمایش منحنی در هر دو طرف، عرضه کرده است، اما این فن آوری صفحه نمایش خاص و نسبتا جوان، مستعد ابتلا به مشکلاتی می باشد که به طور معمول بر روی صفحه نمایش ها دیده نمی شود. بسیاری از کاربران گلکسی S6 اج گزارش داده بودند که صفحه نمایش گوشی آنها، بدون هیچ دلیل روشنی، زمانی که اصلا از آن استفاده نمی شده، ترک خورده است. از طرفی به نظر می رسد که احتمالا مشکل مشابهی برای گلکسی S6 اج پلاس سامسونگ رخ داده که این شک را بوجود می آورد که آیا طراحی جدید منحنی شکل آنها تاثیر در ترک خوردگی این گوشی ها دارد یا خیر؟!
در حال حاضر، به گفته سایت سم موبایل، شواهد بر این است که صفحه نمایش یک گوشی گلکسی S6 اج پلاس بدون اینکه زمین بخورد و یا آسیب دیگری به آن وارد شود، ترک خورده است. تمها چیزی که مشاهده شده این است که این گوشی آسیب دیده ی خاص تدریجا داغ شده، بنابراین گرما می تواند یک دلیل احتمالی برای این باشد که بسیاری از کاربران گوشی های گلکسی S6 اج پلاس زمان شارژ دستگاه خود، شاهد آسیب دیدن آن بوده اند. برخی از کاربران نیز گفته اند دست زدن به گوشی با دست سرد زمانی که تا حدودی گوشی گرم است، نیز می تواند دلیل این ترک خوردن باشد. اما با تمام این اوصاف، در هر صورت عجیب است که یک صفحه نمایش گوشی هوشمند بدون اینکه ضربه بخورد شروع به ترک خوردگی کند.
سایت خبری سم موبایل از سامسونگ یک بیانیه رسمی در این خصوص در خواست کرده است که باید تا انتشار آن منتظر بمانیم. در این بین، اگر شما صاحب یک گوشی گلکسی S6 اج و یا گلکسی S6 اج پلاس می باشید که صفحه نمایش آن ترک خورده است با ما در میان گذارید تا حدودی بتوان از میزان گستردگی این مشکل با خبر شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر