;
coinex

بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو برای تبلت انویدیا

اندروید ۶ مارشمالو برای تبلت انویدیا. انویدیا در زمینه ی بروزرسانی نرم افزاری تبلت Shield Tablet K1 به وعده ی خود عمل کرد.

انویدیا در زمینه ی بروزرسانی نرم افزاری تبلت Shield Tablet K1 به وعده ی خود عمل کرد.

انویدیا چند هفته ی پیش تبلت Shield Tablet K1 را عرضه کرد. این تبلت نسخه ی دانگریدی از مدل اصلی شیلد تبلت (Shield Tablet) است که به قیمت ۱۹۹ دلار فروخته می شود. زمانی که این تبلت منتشر شد، بسیاری از کاربران از اینکه اندروید ۵.۱ لالی پاپ را اجرا می کند، ناامید شدند. خوشبختانه این شرکت به وعده ی خود عمل و بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو را تا اواخر امسال برای این تبلت منتشر می کند. از آنجایی که به زمان عرضه ی این بروزرسانی نزدیک می شویم، انویدیا اخیرا یک ویدئوی کوتاه را به منظور راهنمای استفاده از این نسخه ی بروز شده ی K1 ارائه داده است.

در این ویدئوی رسمی –که می توانید آن را در زیر مشاهده کنید- مدیر ارشد بازاریابی دیجیتالی انویدیا اشاره می کند که دستگاه Shield Tablet K1 یکی از اولین تبلت هایی است که به اندروید ۶ مارشمالو بروزرسانی می شود و از قابلیت های جدید آن بهره می برد.

بسیاری از قابلیت های گوگل در اندروید ۶ مارشمالو به بلوغ رسیده است. یکی از این قابلیت ها به کاربر سطح دسترسی بیشتری در مدیریت برنامه ها می دهد و کاربر می تواند این سطح دسترسی را برای هر برنامه بپذیرد و یا ارائه دهد. از دیگر ویژگی های آن می توان به Now On Tap –نسخه ی مفهومی ارتقا یافته از Google Now-  و همچنین پشتیبانی از کارت میکرو اس دی اشاره کرد.

بروزرسانی اندروید ۶ مارشمالو برای تبلت Shield Tablet K1 با بهبود قابلیت های خود انویدیا همراه می شود که از جمله ی آنها می توان به برنامه ی جدید دوربین آن که به واسطه ی   چیپ ست Nvidia Tegra K1 قابلیت های پیشرفته ای ارائه می دهد، اشاره کرد. علاوه بر این، بروزرسانی مارشمالو منجر به بهینه سازی بیشتر سیستم استریم بازی انویدیا یا همان GeForce Now هم می شود.

.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر