;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی A9 و دریافت تاییدیه FCC

گوشی سامسونگ گلکسی A9 و دریافت تاییدیه FCC

گوشی سامسونگ گلکسی A9 توانست تاییدیه FCC را دریافت کند و یک گام دیگر به پرده برداری نزدیک شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6 اینچی و پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.8 گیگا هرتز و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

گوشی سامسونگ گلکسی A9 به تازگی توانست تاییدیه سازمان نظارتی FCC را دریافت کند. این موضوع به این معنی آن است که این گوشی در حال نزدیک شدن به مرحله ی پرده برداری است. معارفه ی گوشی گلکسی A9 می تواند در رویداد CES 2016 که در 5 ژانویه برگزار خواهد شد، صورت گیرد. اگر گوشی در CES 2016 پرده برداری نشود، تاریخ بعدی که سامسونگ فرصت معارفه ی این گوشی را پیدا می کند رویدادی است که در 21 فوریه برگزار خواهد شد. تاریخ این رویداد قبل از زمان برگزاری MWC 2016 در بارسلونا، خواهد بود. سامسونگ با پرده برداری از گوشی گلکسی A9 می تواند استارت خوبی برای سال جدید بزند.

ویژگی های این گوشی در روز های گذشته توسط عکس ها و تیزر های درز شده مشخص شدند. گوشی گلکسی A9 صفحه نمایش 6 اینچی Super AMOLED و رزولوشن 1080 در 1920 دارد. تامین قدرت پردازشی گوشی توسط چیپ ست اسنپدراگون 620 صورت می گیرد که این تراشه شامل پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 510 است. رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32گیگابایتی قابل توسعه از ویژگی های ساختار حافظه ای گوشی است. دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن که مخصوص سلفی گرفتن و ویدویو چت است، 8 مگاپیکسل خواهد بود.

گوشی سامسونگ گلکسی A9 شامل یک سنسور اثر انگشت بوده و همچنین از سرویس پرداخت سامسونگ یعنی Samsung Pay پشتیبانی می کند. این گوشی دارای باتری بزرگ با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت بوده و از لحاظ اتصالاتی تکنولوژی 4G LTE را ارائه می دهد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر