;
coinex

عرضه ی هواوی میت ۸ و آنر 5X در سال آینده

هواوی میت ۸ و آنر 5X. هواوی قصد دارد دو مدل میت ۸ و آنر 5X را مدت کوتاهی پس از برگزاری نمایشگاه CES 2016 عرضه کند.

هواوی قصد دارد دو مدل میت ۸ و آنر 5X را مدت کوتاهی پس از برگزاری نمایشگاه CES 2016 عرضه کند.

امسال کمپانی هواوی با تولید نکسوس 6P برای گوگل نظر رسانه ها را به خود جلب کرد. این شرکت می خواهد بر روی دو گوشی هوشمند جدید خود در بازار ایالات متحده – که شاهد گوشی های اپل، سامسونگ وال جی می باشد- سرمایه گذاری کند.

با توجه به گزارش وال استریت، هواوی گوشی های میت ۸ و آنر 5X  را در نمایشگاه CES 2016 (از ۶ ژانویه تا ۹ ژانویه برگزار می شود) به نمایش خواهد گذاشت و قصد دارد آنها را مدت کوتاهی پس از آن عرضه نماید. علاوه بر این، این شرکت قصد دارد که یک ساعت هوشمند جدید هم در این نمایشگاه عرضه کند (احتمالا مدلی است که اندروید ور را اجرا می کند، درست مانند هواوی واچ).

میت ۸ و انر 5X در حال حاضر در چین به قیمت ۵۰۰ دلار و ۱۵۰ دلار در دسترس هستند. به احتمال زیاد قیمت آنها  در ایالات متحده بیشتر است.

گوشی هوشمند هواوی میت ۸ از بدنه ای فلزی ساخته شده است و اندروید ۶ مارشمالو که با رابط کاربری Emotion هواوی سفارشی شده را اجرا می کند. این گوشی به یک صفحه نمایش ۶ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی مجهز است. پردازنده ی این دستگاه HiSilicon Kirin 950 هشت هسته ای است و از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به اتصالات LTE، یک اسکنر اثر انگشت، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی با تثبیت کننده ی تصویر نوری، پشتیبانی از کارت میکرو اس دی و یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این گوشی دو نسخه دارد: یکی با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و دیگری با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی.

گوشی هواوی آنر 5X هم بدنه ای فلزی دارد اما اندازه ی آن از مدل میت کوچکتر است وصفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی  به نمایش می گذارد. دیگر ویژگی های این دستگاه عبارتند از: اتصال LTE، پردازنده ی ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۱۵، دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، ۲ یا ۳ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی و یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی.

نظر شما راجع به این دو مدل هواوی چیست؟

گوشی هواوی آنر 5X هم بدنه ای فلزی دارد اما اندازه ی آن از مدل میت کوچکتر است وصفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی  به نمایش می گذارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر