;
coinex

عرضه ی هواوی P9 در ماه مارس

هواوی P9. با اینکه طبق برخی از شایعات انتظار می رفت که گوشی P9 قبل از سال ۲۰۱۵ عرضه شود، اما این اتفاق نمی افتد و عرضه ی این گوشی هوشمند به سال بعد موکول خواهد شد.

با اینکه طبق برخی از شایعات انتظار می رفت که گوشی P9 قبل از سال ۲۰۱۵ عرضه شود، اما این اتفاق نمی افتد و عرضه ی این گوشی هوشمند به سال بعد موکول خواهد شد.

پس از عرضه ی گوشی های Ascend P6 و Ascend P7، گوشی هواوی P8 (که در تصویر بالا مشاهده می کنید)، به عنوان یک گوشی هوشمند ساخته شده از مواد پریمیوم در ماه آوریل منتشر شد. مدت کوتاهی پس از انتشار این گوشی، شنیدیم که هواوی در حال کار بر روی گوشی دیگری به نام هواوی P9 است.

در حالیکه برخی از شایعات از انتشار P9 تا قبل از سال ۲۰۱۶ خبر داده بودند، اما این اتفاق نمی افتد و بنا به وب سایت چینی Mobile-dad، هواوی قصد دارد که این گوشی را در ماه مارس سال ۲۰۱۶ عرضه کند؛ یعنی یک سال پس از انتشار P8.

گفته می شود که این گوشی هواوی P9 به یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی (درست مانند P8، اما رزولوشن پیکسل صفحه نمایش این گوشی مشخص نیست)، مجهز و طراحی آن خمیده است. اما مشخص نیست که خود گوشی به صورت خمیده است یا صفحه نمایش آن. از ویژگی های داخلی این دستگاه می توان به پردازنده ی ۸ هسته ای Kirin 950 خود هواوی، قابلیت اسکنر اثر انگشت، ۴ گیگابایت رم و یک دوربین عقب دوگانه به همراه لیزر اتو فوکوس اشاره کرد.

گوشی هواوی P9 Max هم که به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی کواد اچ دی مجهز است، در سال ۲۰۱۶ عرضه می شود ولی زمان دقیق آن مشخص نیست.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر