;
coinex

باتری جدید سونی 40٪ افزایش ظرفیت دارد

باتری جدید سونی 40٪ افزایش ظرفیت دارد

سونی می تواند باتری با 40 درصد ظرفیت بیشتر ایجاد کند. این شرکت در حال کار بر روی یک باتری جدید با ظرفیت بالا بر اساس یک ترکیب گوگرد است. تغییر بزرگی که سونی در باتری های خود ایجاد کرده منجر به این شده است که از باتری های لیتیوم یونی سریعتر عمل کنند. باتری های لیتیوم یونی از سال 1991 استاندارد باتری های لوازم الکترونیکی بوده است. همیشه باتری یکی از بزرگترین معضلات در سیر نوآوری بیشتر دستگاه های تلفن همراه بوده است. در حالی که گام های بلندی در زمینه ی شارژ سریع وجود داشته، با این حال باتری ها نمی توانند بدون اینکه بزرگتر شوند انرژی بیشتری در خود ذخیره کنند و مدت زمان طولانی تری انرژی دستگاه را تامین نمایند، از طرفی محدودیت اندازه، برای راحتی استفاده از گوشی های هوشمند وجود دارد (هر چند تولید کنندگان می توانند بسته به نیاز خود باتری بهتر و ضخیم تری تولید کنند و لازم نیست همیشه به دنبال باریک تر کردن باتری باشند.) اما، سونی یک راه حل بهتر دارد.
به طور معمول، الکترود در باتری های مبتنی بر گوگرد در طول هر دوره شارژ بسیار سریع به الکترولیت تبدیل می شوند، که به سرعت باعث کاهش بیش از حد ظرفیت باتری می شود. اما، سونی ادعا می کند که راه حلی برای این حل این مشکل پبدا کرده است.
این احتمالا به این معنی است که گوشی مانند نکسوس 6P پس از این قادر خواهد بود یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با همان اندازه فیزیکی 3220 میلی آمپر ساعتی باتری کنونی خود، داشته باشد. همچنین سامسونگ می تواند در گلکسی S6 خود یک باتری 3750 میلی آمپر ساعتی به جای باتری 2550 میلی آمپر ساعتی بنشاند، اپل نیز می تواند در آی فون 6 باتری 2530 میلی آمپر ساعتی به جای 1810 میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر