;
coinex

لایت سیبر آتشین ساخته شد

یک لایت سیبر آتشین ساخته شد

مهندسین یک لایت سیبر آتشین ساختند. با توجه به روایات افسانه ای جنگ ستارگان، یک لایت سیبر از کریستال کایبر ساخته شده است که خاصیت سوزانندگی دارد. متاسفانه در دنیای واقعی، چنین کریستالی وجود ندارد. تمام لایت سیبر هایی که تا کنون ساخته شده تنها شمایی از یک شمشیر نوری هستند. در واقع لایت سیبر هایی که تا کنون دیدیم تیغه های ساخته شده از یک لیزر متمرکز بوده اند. در این مدل جدید، مهندسی یک جریان مستقیم از آتش به کار بسته است.
این مهندس برق به نام آلن پان بالاخره توانسته یک لایت سایبر سوزاننده ایجاد کند. پان یک قبضه شمشیر طراحی کرده است که جریان مستقیمی از آتش تولید می کند. البته استفاده از آن دقیقا حال و هوای لایت سیبر جنگ ستارگان را ایجاد نمی کند، اما بدون شک اجسامی که با آن در تماس قرار بگیرند را خواهد سوزاند.
پن برای سوخت لایت سیبر خود مخلوط متانول و استون را بکار بسته، همچنین برای کمک به حرکت شعله به سمت بالا یا جلو از بوتان استفاده کرده است. در قبضه ی این شمشیر دکمه هایی طراحی شده است که جلوه های نوری، ایجاد می کند، شما می توانید در ویدئو زیر تلاش یک فرد را برای روشن کردن سیگار با سلاح خود را ببینید.
با لایت سایبر آتشین جدید نمی توانید دوئل واقعی انجام دهید، ممکن است شعله های آتش آن به شما آسیب برساند. این شمشیر تا اینجا شبیه ترین چیز ساخته شده به لایت سیبر واقعی است. در نظر بگیرید که به جای یک تیغه لیزری یک شمشیر آتشین در دست داشته باشید، چیزی شبیه  لایت سیبر ساخته شده از کریستال کایبر جنگ ستارگان که قهرمانان داستان در دست دارند. با این شمشیر مرز بین خیال و واقعیت باریک می شود.

.

.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر