;
coinex

جوراب نتفلیکس در زمان خواب، نمایش فیلم را متوقف می کند

جوراب نتفلیکس زمان خواب نمایش فیلم را متوقف می کند

نتفلیکس جورابی ساخته است که هنگام خواب، نمایش فیلم را متوقف می کند. جوراب نتفلیکس بدن شخصی که جوراب را پوشیده رصد می کند تا بتواند دریابد که چه می رود، سپس به صورت اتوماتیک فیلمی که در حال نمایش است را متوقف می کند.

احساس خواب آلودگی هنگام دیدن نمایش فیلم آزار دهنده است. برای همه ی ما پیش آمده که همیشه بهترین بخش یک فیلم را به خاطر خواب آلودگی، از دست می دهیم. هنگامی که فرد از خواب بیدار می شود احتمالا به خاطر ندارد که دقیقا از کدام بخش فیلم، به خواب رفته است. گاهی اوقات، هر چقدر هم که یک فیلم جالب باشد، پس از یک روز سخت، حتی وقتی در حال تماشای فیلم مورد علاقه ی خود هستیم، ممکن است به خواب برویم. اما مثل همیشه، تکنولوژی با راه کار های خود زندگی ما را راحت تر کرده است.

جوراب نتفلیکس بدن شخصی که جوراب را پوشیده رصد می کند
نتفلیکس نه تنها نمونه ی اولیه ی این جوراب ها را ساخته است، بلکه برنامه های آنلاینی ایجاد کرده که می توانید یک نمونه از آن را در خانه برای خود بسازید.
این شرکت سیستم تشخیص خواب اکتیگرافی (actigraphy) را در جوراب های خود بکار بسته است. در این سیستم یک شتاب سنج، زمانی که حرکت شما کم و تقریبا متوقف می شود را تشخیص می دهد (احتمالا زمانی که به خواب می روید). در نمونه اولیه این جوراب، یک نور LED در کف جوراب قرار داده شده است، زمانی که فرد بی حرکت می شود این چراغ با رنگ قرمز فلش می زند، تا فردی که این جوراب را به پا دارد  متوجه شود که هم اکنون نمایش فیلم متوقف خواهد شد. اگر در این بین فرد حرکت کند، شمارش معکوس لغو می شود.
در حال حاضر این جوراب هوشمند کاملا دقیق نیست، اما به هر حال ایده ی آن سرگرم کننده ای به نظر می رسد که توجه سازندگان گجت های پوشیدنی را به خود جلب می کند. در نظر بگیریدکه یک ساعت هوشمند بتواند هنگام چرت زدن، نمایش فیلم را متوقف کند، قطعا ایده ی جالبی خواهد بود.

جوراب نتفلیکس

نتفلیکس نه تنها نمونه ی اولیه ی این جوراب ها را ساخته است، بلکه برنامه های آنلاینی ایجاد کرده که می توانید یک نمونه از آن را در خانه برای خود بسازید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر