;
coinex

استیک باکس، بهترین قاب سلفی گوشی های هوشمند

مدتی است که گرفتن عکس های سلفی جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرده اما دوستداران آن در برخی موقعیت ها برای ثبت اینگونه تصاویر دچار مشکل می شوند.  مهم نیست که وضعیت شما برای گرفتن یک عکس سلفی چگونه باشد. این قاب ترکیبی بسیار جالب به نام استیک باکس (Stikbox)، خیالتان را برای قرار گرفتن سلفی در هر موقعیتی راحت کرده است.

مدتی است که گرفتن عکس های سلفی جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کرده، اما دوستداران آن در برخی موقعیت ها برای ثبت اینگونه تصاویر دچار مشکل می شوند.

مهم نیست که وضعیت شما برای گرفتن یک عکس سلفی چگونه باشد. این قاب ترکیبی بسیار جالب به نام استیک باکس (Stikbox)، خیالتان را برای گرفتن سلفی در هر موقعیتی راحت کرده است. درنگاه اول استیک باکس، مانند یک قاب گوشی استاندارد براق به نظر می رسد که تکه های باریک فلزی در پشت آن جای گرفته اند. اما زمانی که صحبت از گرفتن سلفی می شود، تمام این تکه های آلومینیومی می توانند به صورت کشویی پشت سر هم قطار شده و در آنی به یک چوب بلند سلفی تبدیل شوند. این ابتکار جالبی برای هواداران این نوع عکس ها محسوب می شود اما یک مشکل کوچک وجود دارد که شما با مونتاژ این دسته سلفی تنها یک عکس می توانید بگیرید.

این محصول جدید هم راحت است وهم ایمن، و در دو حالت می توان آنرا بکار گرفت. یکی به صورت یک صفحه تاشو متصل به گوشی که می توان از آن به عنوان یک تکیه گاه یا پشتی برای گوشی استفاده کرد و دیگری به عنوان یک چوب سلفی که تا 70 سانتیمتر می تواند بلند گردد.

این محصول جدید هم راحت است و هم ایمن، و در دو حالت می توان آنرا بکار گرفت. حالت اول، به صورت یک صفحه تاشو متصل به گوشی که می توان از آن به عنوان یک تکیه گاه یا پشتی برای گوشی استفاده کرد و دیگری به عنوان یک چوب سلفی که تا 70 سانتیمتر می تواند بلند گردد.

این پروژه در حال حاضر با هدف تامین بودجه ای 49,676 دلار تا 26 ژانویه در سایت کیک استارتر قرار گرفته است. متقاضیان می توانند با پرداخت 29 دلار یک قاب استیک باکس را در رنگ های آبی، سفید، سیاه، قرمز، سبز، بنفش و صورتی بر روی همه نسخه های آیفون 6 نصب کنند. انتظار می رود که تحویل آن برای ماه می سال آینده صورت گیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: mentalfloss


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر