;
coinex

به روز رسانی سرفیس پرو 4

ثبات سرفیس پرو 4 افزایش یافت

یک به روز رسانی سیستمی برای سرفیس پرو 4 مایکروسافت منتشر شده است. در یک نسخه به روز شده، مایکروسافت توانسته ثبات این تبلت افزایش دهد. ثبات سرفیس پرو 4 به واسطه یک تایپ کاور (Type Cover) متصل شده به آن بالا رفته است. این لوازم جانبی نه تنها باعث محافظت از تبلت می شود، بلکه یک صفحه کلید استاندارد QWERTY فیزیکی است که دستگاه را به یک لپ تاپ تبدیل می کند.

به روز رسانی سیستمی جدید ، نسخه 1.1.420.0 نامیده می شود که مایکروسافت آن را از طریق OTA به صورت مرحله ای ارسال می کند، این به این معنی است که صاحبان سرفیس پرو 4 این به روز رسانی را همزمان دریافت نخواهند کرد. هنگامی که به روز رسانی سخت افزاری سرفیس از طریق سرویس به روز رسانی ویندوزی ارائه می شود، آن را مرحله به مرحله به کاربران سرفیس تحویل می دهند. در نتیجه، می توان گفت به همین خاطر است که تمام کاربران با هم این به روز رسانی دریافت نمی کنند.
تایپ کاور سرفیس پرو 4 در فروشگاه های مایکروسافت به قیمت 129.99 دلار برای فروش در رنگ های سیاه، آبی، آبی روشن، قرمز، آبی سیر و عقیق در دسترس است. نمونه ی دیگری وجود دارد که باید برای آن 30 دلار بیشتر هزینه کنید، که نه تنها یک صفحه کلید استاندارد QWERTY فیزیکی است بلکه یک اسکنر اثر انگشت نیز دارد.
اگر یک سرفیس پرو 4 دارید، و از تایپ کاور استفاده می کنید، منتظر این به روز رسانی باشید. اگر تایپ کاور ندارید، اما به داشتن آن علاقه مند شده اید، می توانید آن را از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنید. رنگ های مختلف این صفحه کلید را می توانید در تصاویر زیر مشاهد کنید.

تایپ کاور سرفیس پرو 4 تایپ کاور سرفیس سرفیس پرو 4

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر