;
coinex

صفحه نمایش حساس به فشار در 25 درصد از گوشی های سال 2016

صفحه نمایش حساس به فشار در 25 درصد از گوشی های سال 2016

بخشی از گوشی های هوشمند آینده، از قابلیت صفحه نمایش حساس به فشار، پشتیبانی می کنند. به تازگی، گزارشی از IHS نشان می دهد که در سال 2016 شاهد این خواهیم بود که 25 درصد از نمایشگر گوشی های هوشمند، قابلیت فورس تاچ خواهند داشت. تکنولوژی فورس تاچ یا لمس سه بعدی اپل، با راه اندازی آیفون 6S و آیفون 6S پلاس ظاهر شد. اپل تلاش کرده است تا در زمینه پشتیبانی گوشی های هوشمند از صفحه نمایش حساس به فشار و در نتیجه معرفی یک راه جدید برای تعامل ما با دستگاه های تلفن همراه، پیشگام باشد.
عجیب نیست که این ویژگی به زودی در بسیاری از گوشی ها دیده شود. هوآوی نیز در حال حاضر دارای چنین گوشی در بازار است، اگر چه حالت تعاملی آن به اندازه آیفون 6S و آیفون 6S پلاس پیشرفته نیست.
تا کنون گفته شده است که صفحه نمایش حساس به فشار، در سونی اکسپریا Z6، گلکسی S7 سامسونگ و گوشی بعدی شیائومی ظاهر خواهد شد. با تعامل خوبی که این قابلیت برای کاربر فراهم می کند، پیش بینی IHS مبنی بر اینکه یک چهارم از گوشی های هوشمند سال 2016 از فن آوری های مشابه لمس سه بعدی اپل، بهره خواهند برد، تعجب آور نیست.

صفحه نمایشی که از این تکنولوژی پشتیبانی می کند، بسته به میزان فشار وارد شده از سوی کاربر واکنش متفاوتی نشان می دهد. با وجود اینکه لمس سه بعدی ویژگی های جالبی در گوشی ها ایجاد کرده است، به نظر می رسد چیزی که تا کنون دیده شده، تنها برداشت اولیه از این قابلیت بوده است، لمس سه بعدی پتانسیل زیادی دارد که در آینده با گوشی های جدید، شاهد گسترش آن خواهیم بود.

.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر