;
coinex

مشخصات، قیمت و زمان عرضه ال جی جی 5

مشخصات، قیمت و زمان عرضه ال جی جی 5
گوشی ال جی جی 5 به زودی عرضه می شود. این پرچمدار ال جی با ویژگی های بسیار خوبی همراه است.
شاید ال جی جی 4 امسال، آن طور که انتظار می رفت به فروش نرسیده باشد، اما هنوز هم به عنوان یکی از قابل توجه ترین گوشی های اندرویدی تلقی می شود. این دستگاه موفق با طراحی و مشخصات بسیار عالی از جمله چرم منحصر به فرد و ساختار رده بالای دوربین همراه بود، به همبن دلیل به نظر می رسد جانشین آن هم بسیار خوب ظاهر شود.
به نظر شما آیا پرچمدار بعدی ال جی می تواند پا به پای دیگر گوشی های هوشمند رده بالا مانند سامسونگ گلکسی S7 به رقابت بپردازد؟
در اینجا قصد داریم هر آنچه را که تا کنون در مورد ال جی جی 5 می دانیم بیان کنیم:

طراحی

طراحی هوشمندانه ای برای ال جی جی 5 در نظر گرفته شده است، گفته شده که این گوشی بدنه فلزی دارد. ال جی در حال از بین بردن قاب پلاستیکی در طراحی گوشی های خود و جایگزینی آن با قاب تمام فلزی است.
ال جی ساختار پلاستیکی ال جی جی 4 را به دلیل کاربر پسند تر کردن طراحی گوشی ها خود، عوض کرده است. این گوشی درگاه کارت حافظه میکرو اس دی و باتری قابل جابجایی نیز به کاربران ارائه می دهد.
این اولین بار نیست که این شرکت یک گوشی تمام فلزی تولید می کند، در سال 2007 تا سال 2010، ال جی سری گوشی های شاین خود را با بدنه فلزی عرضه می کرد ولی این اولین بار خواهد بود که این شرکت یک گوشی پرمیوم با ساختار تمام فلزی تولید می کند.

نمایشگر

نمایشگر این دستگاه تکنولوژی حساس به فشار ندارد تنها یک نمایشگر 5.6 اینچی LCD IPS با رزولوشن 1،440 در 2،560 در ساختار این گوشی به کار رفته است.

سخت افزار

ممکن است این دستگاه، قابلیت اسکن عنبیه امنیتی داشته باشد. شایعات در مورد اسکنر عنبیه آن در ماه مه آشکار شد.
گفته شده که فن آوری تشخیص عنبیه توسط IRIENCE، یک شرکت متخصص بیومتریک کره ای توسعه یافته، در واقع شایعه است که IRIENCE در حال حاضر این فن آوری را به اتمام رسانده است.
هنوز روشن نیست که تکنولوژی IRIENCE چیست، اما احتمال استفاده از اسکنر عنبیه برای افزایش تدابیر امنیتی در معاملات بانکداری تلفن همراه وجود دارد.
ال جی می تواند توجه خود را در توسعه اسکنر عنبیه متمرکز کند چرا که می خواهد خود را از برند های بزرگی مثل اپل و سامسونگ متمایز نماید.
گزارش شده که ال جی جی 5 با تراشه اسنپ دراگون 820 کوالکام و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 طراحی شده است.

دوربین

دوربین اصلی ال جی جی 5، 20 مگاپیکسل و دوربین جلو ی آن 8 مگاپیکسلی است.

تاریخ انتشار

شایعه است که تاریخ انتشار ال جی جی 5، فصل اول سال 2016 خواهد بود.

برچسب قیمت

خریداران علاقه مند به گوشی ال جی جی 5 احتمالا باید 600 دلار برای خرید گوشی ال جی جی 5 هزینه کنند.

ال جی جی 5 پرو

درست مثل دستگاه های پرچمدار اپل و سامسونگ، ال جی جی 5 نیز تنها نخواهد بود، ال جی جی 5 پرو نیز همراه آن عرضه می شود. نیازی به گفتن نیست که ال جی جی 5 پرو دارای یک صفحه نمایش بزرگتر است. منابع می گویند که این مدل از تراشه بر چیپ اسنپ دراگون 820 استفاده می کند که یک پردازنده 6 هسته ای با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز ارائه می دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر