;
coinex

گوشی هوشمند Xolo Black راه اندازی شد

گوشی Xolo Black دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل می باشد. 3 گیگا بایت رم در کنار 16 گیگا بایت حافظه داخلی که از طریق کارت میکرو اس دی تا 32 گیگا بایت قابل ارتقا است، بخش ذخیره سازی اطلاعات را تشکیل می دهد.

Xolo ، یکی از سازندگان گوشی های هوشمند هندی است. این کمپانی امسال گوشی های هوشمند کمی را منتشر کرد که یکی از آن ها  Xolo Black 1X بود که در اکتبر گذشته معرفی شد. این گوشی هوشمند از یک پردازنده هشت هسته ای 64 بیت مدیا تک MT6753  در کنار 3 گیگا بایت رم قدرت می گرفت و قیمت بالایی نداشت. Xolo  به تازگی گوشی هوشمند دیگری را معرفی کرده است که آن هم قیمت بالایی ندارد. Xolo Black نام این گوشی هوشمند جدید است.

گوشی Xolo Black دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل می باشد. 3 گیگا بایت رم در کنار 16 گیگا بایت حافظه داخلی که از طریق کارت میکرو اس دی تا 32 گیگا بایت قابل ارتقا است، بخش ذخیره سازی اطلاعات را تشکیل می دهد. یک پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی اسنپ دراگون 615 در کنار یک پردازنده گرافیکی آدرنو 405 در دل آن قرار گرفته و یک باتری 3200 میلی آمپر ساعت این گوشی را روشن نگه می دارد. در پشت این گوشی دو دوربین قرار گرفته است. دوربین قوی تر با 13 مگا پیکسل و دهانه دیافراگم f/2.0 و دیگری یک دوربین 2 مگا پیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.4 که برای درک عمق تصویر است. Xolo برای جلوی این گوشی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 در نظر گرفته است. این گوشی دو سیمکارته است ( یکی سیمکارت میکرو و دیگری سیمکارت نانو) که از درگاه دومی می توان برای یک کارت میکرو اس دی نیز استفاده کرد. گوشی Xolo Black مبتنی بر اندروید 5.0 لالی پاپ بوده و از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می کند. این گوشی با اندازه های 7.3 در 76.6 در 155.5 میلیمتر در یک قاب زیبا بسته بندی شده است.

در زیر نمایشگر آن، دکمه های مجازی قرار گرفته و هیچ چیز هیجان انگیز دیگری پیدا نمی کنید. کلید حجم صدا و دکمه پاور- قفل، در سمت راست این گوشی قرار دارد. Xolo Black در هند با قیمت 182 دلار عرضه می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر