;
coinex

آینده ی خرید آنلاین از طریق موبایل

در سال 2015، موبایل ها بالغ بر حدود 12 درصد از 303 میلیارد دلار خریدهای آنلاین را در ایالات متحده به خود اختصاص داده اند.
در سال 2015، موبایل ها بالغ بر حدود 12 درصد از 303 میلیارد دلار خریدهای آنلاین را در ایالات متحده به خود اختصاص داده اند. با این حال، تا سال 2020، انتظار داریم این رقم به 45٪ افزایش یابد، در آن زمان اقتصاد ایالات متحده 632 میلیارد دلار خواهد بود. این میزان افزایش در زمینه فروش آنلاین از طریق موبایل و همچنین اقتصاد آمریکا، آن هم تنها در مدت پنج سال، به دلیل پیش رفت صنعت موبایل است. در سال 2020، انتظار می رود که کاربران تلفن همراه 55 میلیارد دلار در زمینه تلفن همراه، هزینه کنند که 16٪ آن صرف تجارت الکترونیک خواهد شد.

همه ما تا کنون خرید آنلاین انجام داده ایم و بارها برای این خرید ها از گوشی خود استفاده کرده ایم. با برنامه های فروشگاه های محبوب خرده فروشی، خریدهای اینترنتی بسیار آسان تر شده است؛ به طوری که در هر زمانی حتی بدون دست زدن به لپ تاپ می توان از خرده فروشی های آنلاین خرید کرد.  همه این ها با توجه به آخرین آمار سایت بیزنس اینسایدر است.
فروش دیجیتالی نسبت به سال گذشته، یک جهش بسیار بزرگ داشته است. در واقع شاهد افزایش 15 درصدی نسبت به فصل مشابه سال گذشته هستیم.  با این حال، میزان خرده فروشی  نسبت به یک سال پیش افزایش 2 درصدی داشته است.

بسیاری از بزرگسالان آمریکا بیشتر وقت خود را صرف استفاده از دستگاه تلفن همراه می کنند، اما زمان پرداخت به جای استفاده از تلفن همراه بیشتر از طریق دسکتاپ این کار را انجام می دهند. شمار تجارت الکترونیکی و خرده فروشی آنلاین در حال افزایش است و جای تعجب هم نیست. بسیاری از مردم بسیار ترجیح می دهند که برای خرید یک آیتم، به جای رفتن به فروشگاه فیزیکی، خرید آنلاین انجام دهند(خصوصا با توجه به شلوغی سطح شهر). علاوه بر این، خرید آنلاین به طور معمول هیچ مالیاتی ندارد و یا مالیات کمتری دارد (هر چند برخی از خرده فروشان در حال تغییر این موضوع هستند)، همچنین بسیاری از سرویس های حمل و نقل رایگان است.
با توجه به تحقیقات، گوشی های هوشمند فعلا بیشتر برای مرور وب و دیدن اقلام خرید استفاده می شوند نه خرید آنلاین. ولی به احتمال زیاد در پنج سال آینده، و یا حتی زودتر شاهد تغییر در این روند خواهیم بود. این یک روش عالی برای دیدن آیتم های فهرست خرید است، به خصوص اگر به دنبال برای یک مورد خاص باشیم و بخواهیم بهترین قیمت را قبل از رفتن به فروشگاه، بیابیم. به لطف حامل های بی سیم شاهد گسترش اینترنت در همه جا هستیم که این کار را راحت تر از همیشه کرده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر