;
coinex

گالری/ کانسپت سوپرهاوس ، خانه ای مدرن و لوکس

سوپرهاوس که توسط مگنوس استروم ساخته شده، حقیقتاً خانه ای لوکس و مدرن است. طراحی داخلی، چیدمان وسایل، نوع وسیله های به کار رفته در آن، استخر و ... ، هر کدامشان به تنهایی قادرند تا یک خانه را به یک خانه فوق العاده و سوپرهاوس تبدیل کنند.

سوپرهاوس که توسط مگنوس استروم ساخته شده، حقیقتاً خانه ای لوکس و مدرن است. طراحی داخلی، چیدمان وسایل، نوع وسیله های به کار رفته در آن، استخر و … ، هر کدامشان به تنهایی قادرند تا یک خانه را به یک خانه فوق العاده و سوپرهاوس تبدیل کنند.

این طرح مفهومی به عنوان مدرن ترین و زیباترین خانه ای که می توان از آن نام برد، ساخته شده است. معماران شرکت Strom می توانند بسته به تقاضای افراد – هر کجایی که آن ها بخواهند – این خانه فوق العاده را برایشان بسازند. شرکت معماری Strom می تواند سوپرهاوس شما را بنا به سلیقه و تمایلات خودتان بسازند و البته باید بدانید که این تغییرات محدود خواهد بود.

در دنیا 30 سوپرهاوس وجود دارد، 31 امین سوپرهاوس را دوست دارید چگونه برایتان بسازند؟

نمونه ای از این خانه های فوق العاده را در پایین مشاهده خواهید کرد (برای مشاهده تمامی عکس ها به صورت گالری، می توانید روی آن ها کلیک کنید):

این طرح مفهومی به عنوان مدرن ترین و زیباترین خانه ای که می توان از آن نام برد، ساخته شده است. معماران شرکت Strom می توانند بسته به تقاضای افراد - هر کجایی که آن ها بخواهند – این خانه فوق العاده را برایشان بسازند. شرکت معماری Strom می تواند سوپرهاوس شما را بنا به سلیقه و تمایلات خودتان بسازند و البته باید بدانید که این تغییرات محدود خواهد بود.

در دنیا 30 سوپرهاوس وجود دارد، 31 امین سوپرهاوس را دوست دارید چگونه برایتان بسازند؟

چیدمان زیبا در این خانه های فوق العاده

طراحی خارق العاده در سوپرهاوس

همه جای سوپرهاوس می توانید مناظری چشم نواز مشاهده کنید

منظره ای شگفت انگیز از درون حمام سوپرهاوس

استخری فوق العاده زیبا در سوپرهاوس

نمایی کلی از یک سوپرهاوس

.

.

منبع: superhouse


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر