;
coinex

دیجی کالا، افسانه ی این روزهای دنیای اینترنتی ایران

 دیجی کالا، دیجی کالا، دیجی کالا! این روزها کمتر کسی است که از این غول خرده فروشی آنلاین حداقل یک بار محصولی را سفارش نداده و شاید به جرات بتوان گفت که کسی را نمی توانید بیابید که نام این برندِ معتبر اینترنتی را نشنیده باشد، می گویید نه؟ بهتر است از پسر بچه 6 ساله همسایه تان در این رابطه سوالی بپرسید!

دیجی کالا، دیجی کالا، دیجی کالا! این روزها کمتر کسی است که از این غول خرده فروشی آنلاین حداقل یک بار محصولی را سفارش نداده و شاید به جرات بتوان گفت که کسی را نمی توانید بیابید که نام این برندِ معتبر اینترنتی را نشنیده باشد، می گویید نه؟ بهتر است از پسر بچه 6 ساله همسایه تان در این رابطه سوالی بپرسید!

و اما به نظر می رسد که افسانه ی این روزهای دنیای اینترنتی ایران، دیجی کالا، این روزها مشغول جشن و پایکوبی هستند. درست در ساعت 10 و 55 دقیقه پنجشنبه شب – سوم آذرماه 1394 خورشیدی بود که این خبر از طریق کانال تلگرام وب سایت دیجی کالا منتشر شد؛ خبری که باز هم نشان از قدرت و نفوذ دیجی کالا در بین مردم ایران زمین است، خبری که به صورت غیر مستقیم به همه ما می تواند اثبات کند که اعتماد مردم مان نسبت به خرید اینترنتی افزایش یافته است (و یا شاید اعتماد مردم تنها نسبت به دیجی کالا افزایش یافته باشد!). هر چه هست، مهم این است که هم اکنون، پنجمین وب سایت ایران از نظر سایت معتبر الکسا – که سایت ها را بر اساس ترافیک روزانه شان مورد بررسی قرار می دهد – دیجی کالا، این غول تجارت الکترونیک ایرانی است!

و اما به نظر می رسد که افسانه ی این روزهای دنیای اینترنتی ایران، دیجی کالا، این روزها مشغول جشن و پایکوبی هستند. درست در ساعت 10 و 55 دقیقه پنجشنبه شب - سوم آذرماه 1394 خورشیدی بود که این خبر از طریق کانال تلگرام وب سایت دیجی کالا منتشر شد؛ خبری که باز هم نشان از قدرت و نفوذ دیجی کالا در بین مردم ایران زمین است، خبری که به صورت غیر مستقیم به همه ما می تواند اثبات کند که اعتماد مردم مان نسبت به خرید اینترنتی افزایش یافته است (و یا شاید اعتماد مردم تنها نسبت به دیجی کالا افزایش یافته باشد!). هر چه هست، مهم این است که هم اکنون، پنجمین وب سایت ایران از نظر سایت معتبر الکسا – که سایت ها را بر اساس ترافیک روزانه شان مورد بررسی قرار می دهد – دیجی کالا، این غول تجارت الکترونیک ایرانی است!

آری، شاید سال 1385 که برادران محمدی این وب سایت را بنا نهادند، هیچ گاه فکرش را هم نمی کردند که روزی بتوانند پنجمین وب سایت ایران از لحاظ ترافیک روزانه، بهترین خرده فروشی آنلاین و بهترین برند اینترنتی ایران شوند؛ دیجی کالایی که در ابتدا با فروش “محصولاتِ دیجیتالی” جای خود را در میان ایرانیان باز کرد و در حال حاضر نیز، با فروش “دیجیتالیِ محصولاتش” به مسیر رشد و شکوفایی خود ادامه می دهد.

دیجی کالا و امثال آن، افتخاری برای همه ما به حساب می آیند، پس بهتر است به جای تخریب، آن ها را تشویق کنیم تا آن ها نیز بتوانند با پیشرفت روز افزونشان، پرچم پر افتخار کشورمان را در دنیای دیجیتال و سایبری امروز نیز به احتزاز درآورند.

با آرزوی موفقیت برای دیجی کالا ها، آپارات ها، بلاگفا ها و تمامی غول های اینترنتی ایران.

.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    به نظر من در قبال اقدام سایتی مثل دیجی کالا و امثالهم کمی بی ملاحظه گی و ندانم کاری صورت گرفته که نتیجه آن در آینده به بسته شدن و رکود چند برابر بازار های فیزیکی و بیکاری بیشتر می انجامد چرا؟چون وقتی شما یک مغازه دار باشید به غیر از همه فشار های مالی از قبیل اجاره مغازه ، مالیات ، عوارض شهرداری ، حق عضویت اتحادیه و غیره اگر تصمیم به حراج اجناس خود یا بقولی زیر فروشی بگیرید خیلی زود از طریق تعزیرات و اتحادیه و اینجا و آنجا هزاران مسئول پیدا میشود تا شما را بخاطر حراج بدون مجوز جریمه کنند.در صورتی که هیچ ناطری برای حراجی اینترنتی و زیر فروشی های سایتهای اینترنتی وجود ندارد.

    پاسخ