;
coinex

افزودن اموجی به واتساپ

برای واتساپ اموجی دانلود کنید

برای واتساپ اموجی دانلود کنید. واتساپ، محبوب ترین پلت فرم پیام های فوری در جهان است و به آرامی از یک اپلیکیشن چت معمولی به برنامه ای  که با ویژگی های سایر رقبای خود برابری می کند، تبدیل می شود. واتساپ اخیرا پیش نمایش هایی از لینک های جالب مانند مسنجر فیسبوک و وایبر را به نمایش می گذارد. همچنین در نسخه ی اندرویدی آن می توان پیام ها را با ستاره علامت گذاری کرد. مدتی است که این دو ویژگی روی سایت واتساپ قرار دارد اما به تازگی در لیست اپلیکیشن های گوگل پلی استور قرار گرفته است.
ویژگی جدید و پیشنهادی که می توانید به مجموعه ی واتساپ خود اضافه کنید، دسته ای از اموجی ها هستند. همه ی ما می دانیم که استفاده از اموجی ها برقراری ارتباط و ابراز احساس را آسان تر می کند. در مجموعه ی جدید، علاوه بر خوراکی هایی مانند هات داگ، تاکو، بوریتو، پف فیل و نوشیدنی، می توانید اسب تک شاخ، شبدر، عنکبوت، مدال های مختلف و انواع ماشین های مسابقه ای را داشته باشید. تعداد اموجی ها در مجموع افزایش داشته و به 8 دسته رسیده است که در بین آنها صورتک های حالت چهره هم دیده می شود. شما و دوستانتان با دانلود نسخه ی جدید با ویژگی های جالبی روبرو می شوید.

به نظر می رسد اموجی ها بخشی از یونیکد 8 در نسخه های 9.1 سیستم عامل iOS باشند و برخی از آنها در آپدیت هفته ی آینده ی اندروید، برای گوشی های نکسوس آماده خواهد بود. در این بین کاربران اندرویدی قبل از همه می توانند این اموجی ها را در مکالمه های واتساپ به کار بگیرند.

1. نسخه ی 2.12.374 بتای واتساپ را  برای اندروید دانلود کنید.

2. در نوار استاتوس، دانلود را انتخاب کنید. اگر این نسخه را روی موبایل، ساید لود فایل APK و یا روی کامپیوتر خود نصب کرده اید، وارد مرحله ی سوم می شوید.

3. نسخه ی 2.12.374 واتساپ از شما اجازه ی نصب می خواهد، “next” را انتخاب کره و در نهایت نصب آن آغاز می شود.

4. یکی از دوستان خود را انتخاب کنید و اموجی های جدید خود را به او نشان دهید.

برای واتساپ اموجی دانلود کنید

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر