;
coinex

گوشی میزو پرو 6 احتمالا با تراشه اکسینوس 8870 راه اندازی خواهد شد

گوشی میزو پرو 6 به زودی توسط این کمپانی چینی راه اندازی خواهد شد.  میزو یکی از سازندگان گوشی است که از قبل، تراشه اکسینوس ساخت کمپانی سامسونگ را در دستگاه های خود استفاده می کرد. خبر های جدید درز شده نشان از آن دارد که گوشی آینده میزو پرو 6 این کمپانی چینی، احتمالا با پردازنده اکسینوس 8870 سامسونگ همراه خواهد بود.

گوشی میزو پرو 6 به زودی توسط این کمپانی چینی راه اندازی خواهد شد.

میزو یکی از سازندگان گوشی است که از قبل، تراشه اکسینوس ساخت کمپانی سامسونگ را در دستگاه های خود استفاده می کرد. خبر های جدید درز شده نشان از آن دارد که گوشی آینده میزو پرو 6 این کمپانی چینی، احتمالا با پردازنده اکسینوس 8870 سامسونگ همراه خواهد بود.

سایت چینی My Drivers گزارش می دهد که پردازنده اکسینوس 8870 قدرت کمتری از تراشه اکسینوس هشت هسته ای 8890 دارد که در تعداد زیادی از محصولات اواخر سال 2015 استفاده شده است. کمپانی میزو اولین سازنده گوشی خواهد بود که تراشه جدید اکسینوس 8870 را در گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود، میزو پرو 6 استفاده خواهد کرد. به یاد داشته باشید، سامسونگ به تازگی از پردازنده اعلای اکسینوس 8890 خود رونمایی کرد که بر اساس فرایند ساخت 14 نانو متری FinFET  ساخته شده است. این شرکت کره ای در زمان راه اندازی ادعا کرد که این تراشه جدید در مقایسه با نسل قبلی اکسینوس هفت هسته ای، تا 30 درصد بهبود عملکرد و تا 10 درصد بهره وری در قدرت را ارائه کرده است.

میزو گوشی هوشمند میزو پرو 5 خود را با تراشه اکسینوس 7420 هشت هسته ای سامسونگ راه اندازی کرد که آن را در کنار پردازنده گرافیکی مالی T760 MP8 قرار داده بود.

میزو پرو 5 با دو نوع مختلف راه اندازی شد. نوع 3 گیگا بایت رم در کنار 32 گیگا بایت حافظه داخلی با قیمت 2,799 یوان چین (432 دلار) و مدل 4 گیگا بایت رم در کنار 64 گیگا بایت حافظه داخلی با قیمت 3,099 یوان (478 دلار) عرضه شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ndtv


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر