;
coinex

نسخه بعدی گوگل گلس چگونه خواهد بود؟

روژه گوگل گلس یکی از دستگاه های عظیمی بوده است که قبل از اینکه گوگل تصمیم بگیرد نسخه مصرف کننده آن را تولید کند، از بین رفت.

پروژه گوگل گلس یکی از دستگاه های عظیمی بوده است که قبل از اینکه گوگل تصمیم بگیرد نسخه مصرف کننده آن را تولید کند، از بین رفت. اما جانشین آن، نسخه گوگل گلس سازمانی، پروژه ای که در حال حاضر توسط بنیانگذار نِست، تونی فادل اجرا می شود زنده، سالم و ظاهرا به طور رسمی آماده معرفی است.
عکس های جدیدی از این دستگاه گوگل که به FCC ارسال شده است، اولین بار توسط استفان هال در 9to5Google دیده شد.
فادل که یک فرد کارآزموده سخت افزاری است در اوایل سال جاری پروژه گوگل گلس را بر عهده گرفت. او هنگامی که در سال 2014 شرکت ترموستات هوشمند نِست خود را صدها میلیون خریداری کرد، از اپل جدا شد و به گوگل پیوست.
در حالی که نسخه بعدی گوگل گلس نسبت به نسخه های قبلی که تا کنون تولید شده است، خیلی متفاوت نیست ولی یک چیز بزرگ و جدید در مورد آن این است که اکنون قادر به تا کردن گوگل گلس هستیم. این نسخه از نظر سخت افزاری نیز بهتر است، در واقع با یک پردازنده اتم اینتل، عمر باتری بهتر، وای فای بهتر و بهبود مدیریت تولید گرما همراه است. همچنین یک باتری خارجی شایع دارد که با آهن ربا به شیشه متصل می شود.
گوگل به انتظار نشسته است تا یک دسته از توسعه دهندگان برای نسخه بعدی گوگل گلس برنامه های نرم افزاری کاربردی در حوزه هایی مانند بهداشت و درمان، آموزش و ساخت و تولید ایجاد کنند.
گوگل هنوز مشخص نکرده است که چه برنامه ای برای آنها دارد، اما به طور کلی، می توان گفت برای اهداف کسب و کاری بر روی شرکت ها بیشتر از ابزارهای مصرف کننده تمرکز کرده است. گفته شده که هزینه نسخه بعدی گوگل گلس 1500 دلار خواهد بود.
در اینجا می توانید تصاویری از آن ببینید، البته هنوز ظاهر آن خیلی شیک نیست:

نسخه بعدی گوگل گلس پروژه گوگل گلس نسخه بعدی گوگل گلس پروژه گوگل گلس

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر