;
coinex

دو اندازه مختلف صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 7

 در حال حاضر، ETNews گزارش داده است که گلکسی اس 7 به دو شکل مختلف در واکنش به استراتژی که اپل در ساخته آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس داشته است، منتشر می شود.

 در حال حاضر، ETNews گزارش داده است که گلکسی اس 7 به دو شکل مختلف در واکنش به استراتژی که اپل در ساخته آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس داشته است، منتشر می شود. بر اساس این گزارش، این غول گوشی های هوشمند کره جنوبی در حال کار بر روی دو دستگاه – Hero1 و Hero2 – است و تولید انبوه آنها را از فوریه سال 2016 شروع خواهد کرد. انتظار می رود گلکسی اس 7، که به HERO1 موسوم است، صفحه نمایش تخت 5.2 اینچی و گلکسی اس 7 اج ( HERO2) صفحه نمایش 5.5 اینچی دو لبه خمیده داشته باشد. با این حال، شایعات دیگر می گویند که یکی از مدل های گلکسی اس 7 صفحه نمایش 5.7 اینچی و دیگری صفحه نمایش 6 اینچی خواهد داشت.
برای راه اندازی نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار سامسونگ ده ها تن شایعات و گزارشات مربوط به این دستگاه منتشر شده است. دیروز، ابعاد گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 پلاس با طرح برخی از قاب های محافظ برای این دستگاه، به بیرون درز شد.

توسعه این دستگاه به طور کامل تا ژانویه 2016 تکمیل می شود و سامسونگ تولید انبوه دسته اول 5 میلیون واحدی از آن را در ماه فوریه آغاز خواهد کرد که حدود 3.3 میلیون واحد گلکسی اس 7 و 1.7 میلیون واحد گلکسی اس 7 اج خواهد بود. تمرکز سامسونگ بر افزایش فروش مدل های پرمیوم برای افزایش سود کسب و کار از گوشی های هوشمند خود است. این شرکت فروش بیش از 400 میلیون گوشی هوشمند را در سال 2016 در سر می پروراند.
انتظار می رود گلکسی اس 7 با یک صفحه نمایش کواد اچ دی سوپر آمولد، یک سنسور دوربین 20 مگاپیکسلی از سونی با فوکوس اتوماتیک تشخیص فاز و تثبیت کننده تصویر(OIS)، ضبط ویدیو 4K، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 یا 32 گیگابایتی و پشتیبانی از اتصال LTE. 12 همراه باشد. همچنین گفته شده که گلکسی اس 7 یک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی دارد، اما گلکسی اس 7 اج فاقد آن خواهد بود. هر دو دستگاه در دو مدل، یکی با پردازنده چیپست اگزینوس 8890 برای بازارهای اروپایی و آسیایی، و دیگری با چیپ ست اسنپ دراگون 820 برای بازارهای آمریکا و چین در نظر گرفته شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر