;
coinex

طرح شماتیکی از ابعاد گلکسی اس۷ و گلکسی اس۷ اج

چند ساعت پیش یک طرح کلی که به بیرون درز کرده بود ادعا داشت که ابعاد دقیقی از هر دو نسخه را نشان می دهد.

گزارشی از کره ی جنوبی ادعا کرده بود که از مدل گلکسی اس۷ تنها دو نسخه وجود خواهد داشت: یکی نسخه ی استاندارد ۵.۲ اینچی و دیگری نسخه ی ۵.۵ اینچی با لبه ی خمیده. چند ساعت پیش یک طرح کلی به بیرون درز کرد که  ادعا می کند ابعاد دقیقی از هر دو نسخه را نشان می دهد.

لطفا قبل از اینکه وارد جزئیات شویم، توجه داشته باشید که صحت این شماتیک تایید نشده است. به این ترتیب آنها را تحت عنوان شایعه بپذیرید.

بنا به این شماتیک لو رفته، گلکسی اس۷ سامسونگ دارای عرض و طول ۷۰.۵ در ۱۴۳ میلی متری است که از این نظر دقیقا مشابه مدل فعلی گلکسی اس۶ است. گفته می شود که این نسخه ی گلکسی اس۷ صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی به نمایش می گذارد که از صفحه نمایش ۵.۱ اینچی گلکسی اس۶ بزرگتر است. با توجه به این ابعاد  و با در نظر گرفتن این نکته که صفحه نمایش ۵.۲ اینچی آن نسبت ابعاد ۱۶ به ۹ دارد، گوشی گلکسی اس۷ دارای نسبت صفحه به بدنه ی ۷۳.۹۴ درصدی است. برای اینکه راحتتر بتوانید این نکته را هضم کنید، باید بگوییم که نسبت صفحه به بدنه ی گلکسی اس۶، ۷۰.۷ درصد است.

حال می خواهیم راجع به نسخه ی ۵.۵ اینچی گلکسی اس۷ اج صحبت کنیم: این شماتیک لو رفته ادعا می کند که این گوشی طولی به اندازه ی ۱۵۱ میلی متر و عرضی به اندازه ی ۷۳ میلی متر به نمایش می گذارد. با توجه به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، طول و عرض این گوشی و نسبت ابعاد ۱۶ به ۹، باید بگوییم که این گوشی دارای نسبت صفحه به بدنه ی ۷۶.۶۲ درصدی است که با گلکسی اس۶ اج پلاس (+Galaxy S6 edge) و گلکسی نوت ۵ (Galaxy Note 5) برابر است.

از جزئیات دیگری که در این شماتیک به آن پرداخته شده، خمیده بودن قسمت پشت گوشی گلکسی اس۷ است که به دلیل بهبود ارگونومی این دستگاه است. از طرف دیگر، قسمت پشت گوشی گلکسی اس۷ مسطح است که این هم به دلیل صفحه نمایش خمیده ی قسمت جلوی آن اینگونه در نظر گرفته شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر