;
coinex

به روز رسانی اندروید 6.0 مارشمالو برای ال جی جی استایلو

اسپرینت امروز به صورت رسمی به روز رسانی اندروید 6.0 مارشمالو را برای یکی از گوشی های رده میانی خود به نام ال جی جی استایلو منتشر کرد.

اسپرینت امروز به صورت رسمی به روز رسانی اندروید 6.0 مارشمالو را برای یکی از گوشی های رده میانی خود به نام ال جی جی استایلو منتشر کرد. این به روز رسانی در حالی منتشر شده است که از زمان انتشار این نسخه اندروید برای گوشی رده بالای ال جی جی 4 توسط اسپرینت، مدت زیادی نمی گذرد.
با توجه به اسپرینت، قبل از اینکه همه صاحبان ال جی استایل نسخه اندروید مارشمالو را دریافت کنند، چند روزی طول می کشد. بنابراین باید صبور باشید تا گوشی شما این به روز رسانی را دریافت کند.
ال جی جی استایلو در ماه ژوئن توسط اسپرینت منتشر شده است. در حال حاضر قیمت این گوشی 288 دلار با قرارداد یا 49 دلار با قرارداد 2 ساله است. ال جی جی استایلو یک گوشی خیلی بزرگ، داری صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 720 × 1280 پیکسل است. ویژگی های دیگر ال جی جی استایلو عبارتند از قلم، اتصال LTE، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، دوربین عقب 8 مگاپیکسلی، 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا هستند. این گوشی توسط یک پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 410 و به یک باتری 3000 میلی آمپری است.
احتمال دارد که اپراتورT-Mobile ال اجی جی استایلو(که از ماه مه در دسترس بوده است) نیز به اندروید مارشمالو به روز شود، هر چند هیچ خبری در مورد زمانی که اتفاق رخ می دهد وجود ندارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر