;
coinex

شایعه: گلکسی اس 7 در ورژن های 5.1، 5.5 و 6 اینچی عرضه خواهد شد

گلکسی اس 7 در ورژن های 5.1، 5.5 و 6 اینچی عرضه خواهد شد

گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ در پایان فوریه و در طول MWC معرفی خواهد شد. البته این احتمال وجود دارد که شرکت در ژانویه این گوشی را معرفی کند. روز گذشته اعلام شده بود گلکسی اس 7 صفحه نمایش 5.2 اینچی خواهد داشت و نسخه ی اج این گوشی 5.5 اینچ خواهد بود. این قسمتی از شایعات مربوط به این گوشی است و ابعاد آن نیز طی رندر هایی منتسب با اس 7، مشخص شدند.

اما شایعات جدید راجع به گوشی ظهور کردند و حکایت از این دارند که سامسونگ قصد دارد تا گلکسی اس 7 را در 3 مدل عرضه کند. طبق این شایعات اس 7 در 3 مدل 5.1، 5.5 و 6 اینچی عرضه خواهد شد. نسخه ی 5.1 که از آن به عنوان جانشین مستقیم گلکسی اس 6 یاد می شود دارای صفحه نمایش معمولی خواهد بود. از سوی دیگر ورژن 5.5 اینچی فقط با صفحه نمایش خمیده عرضه خواهد شد. اما این اولین بار است که از نوع صفحه نمایش ورژ 6 اینچی اخباری را می شنویم. گویا این گوشی در هر دو مدل صفحه نمایش معمولی و خمیده عرضه خواهد شد.

با این همه شایعات دیگری وجود دارد که گفته می شود سامسونگ در حال برنامه ریزی است تا از 4 گوشی گلکسی اس 7 به علاوه گلکسی نوت 6 که در آخر سال می رسد پرده برداری کند. در صورت صحت این موضوع، سامسونگ در سال 2016 از 5 گوشی پرچمدار پرده برداری خواهد کرد، در حالی که در سال جاری 4 گوشی پرچمدار را عرضه کرد. از ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش سوپر آمولد، بدنه ی فلزی، دکمه ی هوم فیزیکی، 4 گیگابایت رم، حسگر اثر انگشت و استفاده از تراشه ی اکزینوس 8890 (در برخی مناطق اسنپدراگون 820) اشاره کرد. علاوه بر این ها نسخه ی اندروید پیش نصب این گوشی، 6 مارشمالو خواهد بود که واسط کاربری TouchWiz سامسونگ بر روی آن اجرا می شود.

بدون شک در روز های آینده شایعات زیادی راجع به این گوشی منتشر خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر