;
coinex

چگونگی باز کردن قفل صفحه نمایش سامسونگ

چگونه رمز عبور قفل صفحه نمایش سامسونگ را بدست آوریم؟

فرض کنید که یک گوشی هوشمند جدید سامسونگ در اختیار دارید و در حین فرایند نصب رمز عبور خود را برای صفحه نمایش قفل فراموش کرده اید. چه کار می کنید؟ اولین چیزی که ابتدا باید انجام دهید این است که عصبی نشوید. بسیاری از مردم دقیقا در موقعیت مشابه شما قرار گرفته اند و تعداد زیادی در آینده ممکن است این اتفاق برایشان رخ دهد. به همین دلیل سامسونگ (و اندروید) این قضیه را بسیار آسان کرده اند که بتوانید با تنظیم مجدد رمز عبور خود را به دست آورید و به گوشی خود دسترسی داشته باشید.

روش 1: باز کردن قفل با استفاده از حساب گوگل خود
اگر شما رمز عبور اشتباه را بیش از 20 بار وارد کرده اید، باعث خواهد شد برای ورود، به اعتبار گوگل خود نیاز داشته باشید. نگران نباشید، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید سپس به صندوق پستی جیمیل خود بروید و ورود به سیستم(login) را تایید نمائید.
هنگامی که وارد سیستم شدید، می توانید رمز عبور پشتیبان خود را تغییر دهید. با اطمینان این بار آن را چیزی یاد ماندنی تعیین کنید، هر چند می توانید رمز عبور خود را با استفاده از این روش تنظیم مجدد نمائید.
اگر، به هر دلیلی، نمی توانید دستگاه خود را با استفاده از حساب گوگل تصدیق کنید، مجبور به استفاده از سرویس جستجوی تلفن همراه من(Find My Mobile) سامسونگ می شوید. دستورالعمل کامل در مورد چگونگی انجام این کار را می توانید در ادامه مطالعه نمائید.

روش 2: باز کردن قفل با استفاده از جستجوی تلفن همراه من
برای باز کردن قفل گوشی خود با استفاده سامسونگ پلت فرم یافتن تلفن همراه من، به وب سایت رسمی خود سامسونگ بروید.
با استفاده از حساب سامسونگ که هنگام خربد گوشی هوشمند خود ایجاد کرده اید، وارد سیستم شوید. البته، این مستلزم آن است که حساب سامسونگ را در آن زمان ایجاد کرده باشید.
بر روی داشبورد، دکمه ای با عنوان Unlock my Device (باز کردن دستگاه من ) را انتخاب کنید.
اطمینان حاصل کنید که گوشی روشن است و از طریق Wi-Fi یا از طریق اتصال داده فعال به اینترنت متصل شده است.
روی OK که به صورت پاپ آپ در وب سایت ظاهر می شود، کلیک کنید.
گوشی شما در حال حاضر با Find my Mobile ارتباط برقرار می کند و بعد از چند دقیقه از راه دور می توانید آن را آنلاک کنید. در حال حاضر شما می توانید به تنظیمات دستگاه رفته و یک رمز عبور جدید ایجاد کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر