;
coinex

کنترلر آکیولس ریفت امسال عرضه می شود، اما با کمی تاخیر!

کنترلر آکیولس ریفت امسال عرضه می شود

کنترلر آکیولس ریفت که به لمس هرچه بیشتر دنیای مجازی کمک می کند، قرار بود در فصل اول سال ۲۰۱۶ و همراه با هدست واقعیت مجازی عرضه شود، اما این شرکت اعلام کرد که ارسال لوازم  جانبی بی سیم با تاخیر همراه خواهد بود.

آکیولس در وبلاگ خود خبر داد که تاریخ انتشار آکیولس تاچ (Oculus Touch)، با ایجاد شکافی گسترده تر بین راه اندازی ریفت و راه اندازی تاچ (حداقل بیش از ۳ ماه)، تا نیمه ی دوم سال ۲۰۱۶ به تعویق می افتد. تاریخ عرضه ی هدست ریفت در همان فصل اول سال ۲۰۱۶ خواهد بود و تاریخ دقیق عرضه ی این محصول احتمالا هفته ی آینده و در نمایشگاه CES مشخص می گردد.

تاریخ انتشار آکیولس تاچ، با ایجاد شکافی گسترده تر بین راه اندازی ریفت و راه اندازی تاچ (حداقل بیش از ۳ ماه)، تا نیمه ی دوم سال ۲۰۱۶ به تعویق می افتد.

پبشرفت های قابل توجهی در ارگونومی روی سخت افزار لمسی تاچ (Touch) ایجاد شده است و تیم آکیولس در حال اجرای تغییرات عمده ای بر روی آن است تا تاچ را حتی راحت تر و مطمئن تر از قبل سازد. این تیم برای بهبود در شناخته شدن این برنامه هم تغییراتی را اعمال می کند.

کنترلر تاچ این هدست در ماه ژوئن سال گذشته معرفی شد. این کنترلر شامل دو دسته است و هرکدام از آنها هم شامل سنسورهای متفاوتی هستند که می توانند حرکت دست را تشخیص دهند. این سنسورها برای کارهایی مانند باز کردن درب، دراوردن و بیرون کشیدن اشیا و همچنین برای کنترل های سنتی از جمله آنالوگ دوگانه و دکمه های اکشن تعبیه شده اند. در کنار این کنترلر، تعداد زیادی محتوای جدید هم منتشر خواهد شد.

این کنترلر شامل دو دسته است و هرکدام از آنها هم شامل سنسورهای متفاوتی است

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر