;
coinex

کانسپت جدید مزدا با موتور وانکل دورانی

کانسپت جدید مزدا با موتور وانکل دورانی
کانسپت جدید مزدا با نام RX-Vision، و موتور وانکل دورانی ویژه ی خود در نمایشگاه توکیو (Tokyo Auto Salo 2016)، حضور خواهد داشت. به نظر می رسد که کانسپت جدید مزدا برای سرعت ساخته شده است. این ماشین اسپرت با رنگ قرمز فریبنده ی خود، از موتور وانکل دورانی مزدا بهره می برد.

در ادامه جزئیات تصویری کانسپت جدید مزدا را خواهید دید.

زمانیکه کمپانی مزدا تصمیم گرفت مدل RX-8 را از دور خارج کند، به نظر می رسید که موتورهای دورانی را هم حذف کرده است. اما این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که موتورهای دورانی در کانسپت RX-Vision، بار دیگر در نمایشگاه توکیو  کار خود را آغاز می کنند.

زمانیکه کمپانی مزدا تصمیم گرفت مدل RX-8 را از دور خارج کند، به نظر می رسید که موتورهای دورانی را هم حذف کرده است. اما این شرکت در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که موتورهای دورانی در کانسپت RX-Vision بار دیگر در سالن ماشین توکیو کار خود را آغاز می کنند. .

موتور های وانکل دورانی مزدا با ماشین های اسپرت Cosmo در سال 1967 کار خود را آغاز کردند و موفقیت چشمگیری را برای این کمپانی رقم زدند. تصویر زیر، رئیس مزدا را در کنار این خودرو نشان می دهد.

موتور های وانکل دورانی مزدا با ماشین های اسپرت Cosmo در سال 1967 کار خود را آغاز کردند و موفقیت چشمگیری را برای این کمپانی رقم زدند. تصویر زیر، رئیس مزدا را در کنار این خودرو نشان می دهد..

موتور وانکل دورانی مزدا، باعث برد این ماشین اسپرت در مسابقات 24 ساعته ی لمان سال 1991 شد. در نشست مطبوعاتی RX-Vision اعلام شد: “در طول سال ها، موتورهای وانکل دورانی، سمبل خلاقیت و تلاش خستگی ناپذیر آن در مواجهه با چالش های سخت بوده اند.”

 موتور وانکل دورانی مزدا، باعث برد این ماشین اسپرت در مسابقات 24 ساعته ی لمان سال 1991 شد. در نشست مطبوعاتی RX0Vision اعلام شد: "در طول سال ها، موتورهای وانکل دورانی، سمبل خلاقیت و تلاش خستگی ناپذیر آن در مواجهه با چالش های سخت بوده اند." .

موتورهای وانکل دورانی در حال حاضر به تولید انبوه نمی رسند، اما دیدن آنها در قالب کانسپ جدید مزدا در نمایشگاه توکیو بسیار هیجان انگیز است. این کمپانی در مورد ویژگی ها و قابلیت های کانسپت RX-Vision سکوت کرده است…

موتورهای وانکل دورانی در حال حاضر به تولید انبوه نمی رسند، اما دیدن آنها در قالب کانسپ جدید مزدا در نمایشگاه توکیو بسیار هیجان انگیز است. این کمپانی در مورد ویژگی ها و قابلیت های کانسپت RX0Vision سکوت کرده است....

…اما با توجه به فضای داخلی آن می توان انتظار داشت که این ماشین سواری لذت بخشی را فراهم می کند. 

 ...اما با توجه به فضای داخلی آن می توان انتظار داشت که این ماشین سواری لذت بخشی را فراهم می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر