;
coinex

گوشی های سری K ال جی در نمایشگاه 2016 CES رونمایی می شوند

گوشی های سری K ال جی در نمایشگاه CES رونمایی می شوند.

گوشی های سری K ال جی در نمایشگاه 2016 CES رونمایی می شوند.

یک نشریه ی مطبوعاتی امروز خبر داد که ال جی به طور رسمی از دو گوشی متعلق به سری جدید K خبر داده است. ال جی K10 و ال جی K7 در نمایشگاه سی ای اس (CES) که در ۶ ژانویه برگزار می شود، رونمایی می شوند. این سری جدید جایگزین سری L ال جی می شوند و طراحی جدید این کمپانی را به نمایش می گذارند. این دو گوشی جدید از آرک گلس 2.5D جدید ال جی بهره می برند.

ال جی می گوید این گوشی بر روی ایجاد و مشاهده ی محتوای چندرسانه ای متمرکز شده است. به طور مثال، برخی از نسخه های K10 با دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی عرضه می شوند. ال جی این دوربین هایی که بر روی این گوشی ها قرار داده شده اند را “دوربین های فوق پیشرفته روی یک گوشی هوشمند در این دسته بندی” نامیده است. چندین قابلیت ال جی در این گوشی ها دیده می شوند که از جمله ی آنها می توان به Gesture Shot و Gesture Shot Interval اشاره کرد. ویژگی اول به این صورت است که هنگامی که دست خود را به صورت باز جلوی صفحه نمایش قرار دهید و ببندید، عکس می گیرد. قابلیت Gesture Shot Interval هم که به عنوان بهبودی برای قابلیت اول در نظر گرفته شده است به این صورت است که با دوبار بستن دست، به سرعت چهار عکس می گیرد و شانس انتخاب تصویر بهتر را بالا می برد. علاوه بر این، هر دو گوشی از یک الگوی فیکس در قسمت پشت گوشی بهره می برند تا از لغزش دست به هنگام گرفتن عکس جلوگیری شود.

گوشی ال جی K10 صفحه نمایش ۵.۳ اینچی In-cell با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی اچ دی ارائه می دهد. نسخه ی ال تی ای از این گوشی توان خود را از یک پردازنده ی مرکزی با سرعت کلاک ۱.۲ گیگاهرتزی یا ۱.۳ گیگاهرتزی می گیرد. مدل تری جی آن هم پردازنده ی ۴ هسته ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتزی به نمایش می گذارد. سه نسخه ی متفاوت از این گوشی با رم ۲، ۱.۵ و ۱ گیگابایتی وجود دارد.  این گوشی ها با حافظه ی داخلی ۱۶ یا ۸ گیگابایتی در دسترس هستند. نسبت دوربین عقب به جلوی این گوشی برای مدل ال تی ای ۱۳ به ۸ مگاپیکسلی و ۱۳ به ۵ مگاپیکسلی است. مدل تری جی آن هم دارای دوربین عقب و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی است.

یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی هم این گوشی را روشن نگه می دارد. این گوشی در رنگ های سفید، نیلی و طلایی عرضه می شود. ضخامت این گوشی ۸.۸ میلی متر است.

گوشی ال جی K10 صفحه نمایش ۵.۳ اینچی In-cell با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی اچ دی ارائه می دهد.

گوشی ال جی K7 هم به یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسلی مجهز شده است. نوع ال تی ای (LTE) این دستگاه با پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای و با سرعت کلاک ۱.۱ گیگاهرتزی و نوع تری جی (3G) آن هم با پردازنده ی مرکزی ۴ هسته ای و سرعت ۱.۳ گیگاهرتزی عرضه می شوند. این گوشی را می توانید با ۱.۵ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت رام یا ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت رام خریداری کنید. گوشی ال جی K7 یک دوربین عقب ۸ یا ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی ارائه می دهد. باتری ۲۱۲۵ میلی آمپر ساعتی هم این گوشی را روشن نگاه می دارد. رنگ های سفید، مشکی و طلایی هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. مدل ال تی ای K7 دارای ضخامت ۸.۹ میلی متر و مدل تری جی آن هم دارای ضخامت ۹.۰۵ میلی متر است.

این گوشی ها در نمایشگاه CES 2016 به نمایش گذاشته می شوند. قیمت و زمان دسترسی به این مدل ها در این نمایشگاه مشخص می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر