;
coinex

کانسپت جدید بی ام دبلیو در نمایشگاه CES 2016

کانسپت خودران بی ام دبلیو در نمایشگاه CES 2016
کانسپت جدید بی ام دبلیو، روز سه شنبه در نمایشگاه CES 2016، معرفی شد. لذت سواری این کانسپت، فوق العاده بود!
کانسپت جدید بی ام دبلیو با نام آیویژن فیوچر اینتراکشن iVIsion Future Interaction ، این هفته در لاس وگاس معرفی شد، طراحی باز و آزاد به همراه فضای داخلی مینیاتوری، ذهنیت ما را در مورد ماشین های تکنولوژیکی و خودران عوض کرده است.

برای دیدن جزئیات تصویری این کانسپت، با تکرا همراه شوید

کانسپت آیویژن فیوچر اینتراکشن، با دو سرنشین و رنگ نارنجی بی نظیر خود، فضای زیادی برای راحتی پاها فراهم می کند.

 کانسپت آیویژن فیوچر اینتراکشن iVision Future Interaction ،با طراحی دو سرنشینه و رنگ نارنجی بی نظیر خود، فضای زیادی برای راحتی پاها فراهم می کند. .

اگر هیچ آینه ای در تصویر زیر نمی بینید به این دلیل است که تمام آنها با 3 دوربین سیستماتیک جایگزین شده اند. بی ام دبلیو در این باره توضیح می دهد که: “این دوربین ها زاویه ی دید گسترده ای را فراهم می کند و نقاط کور را به حداقل می رساند.”

اگر هیچ آینه ای در تصویر زیر نمی بینید به این دلیل است که تمام آنها با 3 دوربین سیستماتیک جایگزین شده اند. بی ام دبلیو در این باره توضیح می دهد که: "این دوربین ها زاویه ی دید گسترده ای را فراهم می کند و نقاط کور را به حداقل می رساند." .

تصاویری که توسط دوربین ها به ثبت می رسند، در یک نمایشگر 21 اینچی نمایش داده می شوند. این نمایشگر، جایگزین آینه ی داخل ماشین شده است.

 تصاویری که توسط دوربین ها به ثبت می رسند، در یک نمایشگر 21 اینچی نمایش داده می شوند. این نمایشگر، جایگزین آینه ی داخل ماشین شده است. .

نمایشگر کانسپت جدید بی ام دبلیو، با فرمان های صوتی یا دستی و حرکتی، کنترل می شود. طراحی متفاوت داشبورد، به این دلیل است که نمایشگر می تواند خدمات متفاوتی را ارائه دهد.

نمایشگر این کانسپت، با فرمان های صوتی یا دستی و حرکتی، کنترل می شود. طراحی متفاوت داشبورد، به این دلیل است که نمایشگر می تواند خدمات متفاوتی را ارائه دهد. .

کانسپت آیویژن فیوچر اینتراکشن ، در 3 حالت مختلف رانده می شود: رانندگی خالص، حالت دستیار و حالت خودکار کامل. رانندگی خالص، در واقع حالتی است که فرد کنترل ماشین را به عهده دارد. در حالت دستیار، سیستم های تکنولوژیکی خدمات آتوپایلوت ارائه می دهند؛ و حالت خودکار به عنوان “عملکرد بالای خودران” تعبیر شده است.

کانسپت آیویژن فیوچر اینتراکشن ، در 3 حالت مختلف رانده می شود: رانندگی خالص، حالت دستیار و حالت خودکار کامل. رانندگی خالص، در واقع حالتی است که فرد کنترل ماشین را به عهده دارد. در حالت دستیار، سیستم های تکنولوژیکی خدمات آتوپایلوت ارائه می دهند؛ و حالت خودکار به عنوان "عملکرد بالای خودران" تعبیر شده است. .

“کنترل پارک با حالت دست”، از دیگر ویژگی های این کانسپت است. می توان با تکان دادن و حرکات دست، ماشین را پارک و یا از پارک خارج کرد.

 "کنترل پارک با حالت دست"، از دیگر ویژگی های این کانسپت است. می توان با تکان دادن و حرکات دست، ماشین را پارک و یا از پارک خارج کرد. .

تا به حال از تولید عمده ی کانسپت آیویژن فیوچر اینتراکشن iVision Future Interaction حرفی زده نشده، اما قطعا امیدواریم که این اتفاق بیفتد.

 تا به حال از تولید عمده ی کانسپت آیویژن فیوچر اینتراکشن iVision Future Interaction حرفی زده نشده، اما قطعا امیدواریم که این اتفاق بیفتد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر