;
coinex

خودروی تسلا با ویژگی جدید فراخوان

خودروی تسلا قابلیت "فراخوان" دریافت کرد.  خودروی تسلا از ویژگی کروز برخوردار است. اما با وجود این قابلیت هنوز هم دارندگان این خودروی الکتریکی باید در هنگام رانندگی توجه زیادی به جاده داشته باشند.

خودروی تسلا قابلیت “فراخوان” دریافت کرد.

خودروی تسلا از ویژگی کروز برخوردار است. اما با وجود این قابلیت هنوز هم دارندگان این خودروی الکتریکی باید در هنگام رانندگی توجه زیادی به جاده داشته باشند. به تازگی یک ویژگی جدید به این محصول اضافه شده است. یک ویژگی جدید به نام فراخوان (Summon) که به اتومبیل های تسلا اجازه می دهد تا با رانندگی کاملا خودران و بدون اینکه کسی پشت فرمان باشد، خود را پارک کند.

بر اساس گفته های وبسایت Electrek ، ویژگی فراخوان، بخشی از نسخه جدید نرم افزاری بروز شده 7.1 برای خودروهای این کمپانی است. از جمله این ویژگی های جدید بهبود توانایی و تشخیص برخورد به درب گاراژ باز یا بسته است که به طور خودکار صورت می گیرد.

این ویژگی جدید به خودروی تسلا اجازه می دهد تا بدون اینکه کسی در داخل ماشین نشسته باشد خود را پارک کند و همچنین مالک خودرو تا شعاع 12 متری می تواند خودروی خود را از گاراژ یا پارکینگ فرا خوانده و احضار کند.

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا

در حالی که ویژگی فراخوان، تلاش های تسلا در گسترش رانندگی خودکار را نشان می دهد، برخی از بروزرسانی نرم افزار های جدید حاکی از آن است که ظاهرا تسلا در حال محدود کردن بعضی از ویژگی های قبلی خلبان خودکار خود است. برخی از فیلم هایی که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود، رانندگانی را نشان می دهد که بی پروا درحال رانندگی با قابلیت خلبان خودکار خودروی تسلا هستند.

.

 

.

منبع: techinsider


 

عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر