;
coinex

پهباد تایفون H با عملکرد قوی در نمایشگاه CES 2016

پهباد تایفون H با عملکرد قوی در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شد.

پهباد تایفون H با عملکرد قوی در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شد.

پهبادهای حامل دوربین در حال حاضر بزرگ و به اندازه ی کافی پیچیده هستند؛ اما همین پهباد ها در عین این پیچیدگی های ساختاری به هرکسی این امکان را می دهند تا به سادگی از آنها استفاده کنند. متاسفانه این هواپیماهای بدون سرنشین هم مشکلات خاص خود را دارند از جمله ی این مشکلات می توان به ارتفاع و زمان پرواز محدود آنها و یا احتمال اصابت آنها به موانع هوایی و خدشه دار شدن و … اشاره کرد. در این میان Yuneec با معرفی تایفون H (هگزاکوپتر Typhoon H) موفق شده این مشکلات را تا حدودی برطرف کند. این پهباد از یک دوربین با پایه ی فرود جمع شدنی بهره می برد. علاوه بر این دارای طراحی تاشو است و می توان آن را با تاکردن بازوها، به یک وسیله ی فوق العاده جمع و جور تبدیل کرد و بدین وسیله حمل آن هم راحت می شود.

پهباد تایفون H با وزن ۱.۸ کیلوگرمی دارای ۶ بازوست و از فیبر کربن ساخته شده و به این ترتیب سرعت بالایی را برای این پهباد به ارمغان می آورد. هنگامی که از این پهباد استفاده نمی کنید، این بازوها به راحتی به سمت پایین جمع می شوند و می توان آن را به صورت یک کوله پشتی جمع و جور مورد استفاده قرار داد.

می توان آن را با تاکردن همه ی قسمت های آن به یک وسیله ی فوق العاده جمع و جور تبدیل کرد

پهباد تایفون H از پایه های فرود جمع شدنی بهره می برد و بدین ترتیب این ابزار به هنگام پرواز، نمایشی ۳۶۰ درجه و بدون مانع را برای دوربین ارائه می دهد و برای ارائه ی نمایی نامحدود از روبرو برای سوژه های متحرک تنظیم می شود. برخلاف پهباد گران قیمت DJI Inspire 1 که از روتوری با سروصدای دوبرابر استفاده می کند، پهباد تایفون H به این صورت نیست و به طور کلی رقیبی قدرتمند برای این کمپانی محسوب می شود.

دوربین این پهباد دارای لنز ۱۱۵ درجه ای F2 و شاتر الکترونیکی است و قادر به گرفتن عکس ۱۲ مگاپیکسلی و ویدئوی 4K است. سیستم ویدئو دارای طیف انتقالی ۱۰۰۰متری است و ویدئوی دانلینک 720p اچ دی ضبط می کند. مشخصات ذکر شده، این پهباد را با مشخصات فانتوم ۳ DJI قابل مقایسه می کند؛ با این حال محدوده ی انتقال تایفون به اندازه ی یک سوم کمتر و فیلد دید آن تاحدودی بزرگتر است.

باتری لیتیوم یونی ۱۴.۸ ولتی، به این پهباد زمان پرواز ۲۲ دقیقه ای ارائه می دهد.  سقف پرواز این پهباد تا ۱۲۲ متر است و می تواند این کار را با حداکثر انحراف ۸۵ درجه ای به چپ و راست و حداکثر انحراف ۳۵ درجه ای به جلو و با سرعت ۳۶ کیلومتر بر ساعت انجام دهد.

پهباد تایفون H با کنترلر مبتنی بر اندروید ST16 به همراه صفحه نمایشی ۷ اینچی که با آن ادغام شده، کنترل می شود. از جمله مدهای پروازی این پهباد در حالت هوشمند می توان به Point of Interest، Orbit، Curved Cable و Joutney اشاره کرد. علاوه بر موارد ذکر شده این پهباد دارای تشخیص نزدیکی مافوق صوت (اولتراسونیک)  است و به کمک این قابلیت پهباد قادر است موانع را شناسایی کرده و از برخورد با آنها جلوگیری کند و در حقیقت ایمنی این پهباد را تضمین کند.

Yuneec می گوید در حال توسعه ی ماژول های خاص برای این تایفون H است که از جمله ی آنها می توان به ماژول اجتناب از برخورد با عملکرد بالا و ماژول دوربین پیشرفته ی IR  اشاره کرد.

یکی از مزایای این پهباد نسبت به بقیه ی پهباد ها قیمت مناسب آن است. قیمت این پهباد ۱۷۹۹ دلار است و در حال حاضر تنها در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شده است.

.

.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام . چگونه می تونم تایفون اچ خریداری کنم 09362331706

    پاسخ