;
coinex

اپلیکیشن جدید اپل برای انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید (شایعه)

اپلیکیشن جدید اپل برای انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید (شایعه)
اپلیکیشن جدید اپل که انتقال اطلاعات از آیفون به اپل را امکان پذیر می کند، طراحی خواهد شد.

روزنامه ی انگلیسی Telegraph گزارش کرده است که، شرکت کوپرتینو برای ساخت ابزار انتقال دهنده ی اطلاعات در پلت فرم ها، با اپل همکاری می کند.
اپل در حال حاضر اپلیکیشنی که عکس این قابلیت را انجام می دهد، طراحی کرده است؛ با این تفاوت که انتقال اطلاعات از گوشی های اندرویدی به iOS امکان پذیر خواهد بود. کاربران اندرویدی می توانند لیست مخاطبان، عکس ها و هر اطلاعات دیگری را به گوشی آیفون منتقل کنند. این یکی از سه اپلیکیشنی است که اپل برای اندروید طراحی کرده است. ( دو اپلیکیشن دیگر Apple Music و اپلیکشن کنترل کننده ی اسپیکر  Beats pill plus هستند.)
تولید اپلیکیشن شایع شده برای افرادی که قصد دارند پلت فرم خود را به اندروید انتقال دهند، بسیار مناسب است. با اپلیکیشن جدید اپل ، کاربران به سادگی می توانند عکس، موسیقی، لیست مخاطبان و هر اطلاعات دیگری را به پلت فرم اندروید منتقل کنند.
به نظر می رسد که اپل به دلیل فشار هایی که اپراتورهای خدمات تلفنی در اروپا به او وارد کرده اند، تصمیم به این کار گرفته است. آنها معتقدند که کاربران آیفون در محیط آیفون محبوس شده اند. این اطلاعات هنوز مورد تایید اپل نبوده است؛ اما اگر صحت داشته باشد، بر خلاف استراتژی های اپل خواهد بود. هدف این شرکت تولید کننده ی گوشی های هوشمند همیشه این بوده که کاربران اندرویدی را به کاربران iOS تبدیل کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر