;
coinex

عرضه ی ال جی K10 در کره جنوبی

عرضه ی ال جی K10 در کره جنوبی، همین هفته آغاز می شود.

عرضه ی ال جی K10 در کره جنوبی، از همین هفته آغاز می شود.

ال جی هفته ی قبل در نمایشگاه CES 2016، به همراه گوشی ال جی K7 از گوشی دیگری به نام ال جی K10 هم رونمایی کرد. این گوشی در روز پنج شنبه مورخ ۱۴ ژانویه در کره ی جنوبی در دسترس قرار می گیرد و پس از آن در بازارهای مختلف دیگر در سراسر جهان نیز عرضه خواهد شد.

گوشی ال جی K10 دارای طراحی “شیشه ای براق” است که لبه های تاحدودی خمیده و سطحی صاف را به ارمغان می آورد. ال جی K10 گوشی جمع و جوری نیست، اما نمی توان آن را در دسته بندی گوشی های فوق العاده بزرگ هم قرار داد. ابعاد این دستگاه ۸.۸×۷۴.۸×۱۴۶ میلی متری است. این گوشی صفحه نمایشی ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی به نمایش می گذارد.

ال جی هفته ی قبل در نمایشگاه CES 2016، همراه با گوشی ال جی K7 از گوشی دیگری به نام ال جی K10 هم رونمایی کرد.

گوشی ال جی K10 که قرار است این هفته در کره ی جنوبی به فروش برسد، از پردازشگر ۴ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۲ گیگاهرتزی بهره می برد و قابلیت های دیگری از جمله اتصال ال تی ای، رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی را به نمایش می گذارد. این دستگاه دارای دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی است و از یک باتری ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی هم استفاده می کند. احتمال می رود که در بازارهای دیگر، این گوشی قابلیت های دیگری را به نمایش بگذارد.

متاسفانه این گوشی اندروید ۵.۱ لالی پاپ را اجرا می کند ولی انتظار می رود به زودی به اندروید ۶ مارشمالو بروز شود.

ال جی از پوشش حفاظتی “کوئیک ویو” برای این مدل استفاده می کند که به طور مجزا با قیمتی که هنوز هم مشخص نیست، فروخته می شود. این لوازم جانبی جالب به کاربران این امکان را می دهد که نوتیفیکیشن ها و تماس های دریافتی را بدون باز کردن این پوشش ببینند.

گوشی ال جی K10 که قرار است در کره ی جنوبی به فروش برسد، از پردازشگر ۴ هسته ای و با سرعت کلاک ۱.۲ گیگاهرتزی بهره می برد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر