;
coinex

بنچمارک گوشی جیونی W909

بنچمارک گوشی جیونی W909

شرکت جیونی در سال 2015 و در ماه ژوئن تعدادی از دستگاه های خود نظیر فبلت پرچمدار Elife E8  را معرفی کرد. این شرکت دو گوشی دیگر خود با نام های Marathon M5 و Marathon M5 Plus را در اواخر سال 2015 عرضه کرد.  به نظر می رسد که جیونی قصد دارد به زودی گوشی دیگری را روانه ی بازار کند.

گوشی جیونی W909 به تازگی در بنچمارک Geekbench ظاهر شد و مشخصات فنی آن ترکیبی از سخت افزار میان رده و سطح بالا است. قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه ی Helio P10 مدیاتک و پردازنده ی 64 بیتی 8 هسته ای با قدرت پردازش  2.0 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی Mali-T860  صورت می گیرد. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این گوشی اندروید 5.1 لالی پاپ بوده و رابط گرافیکی مخصوص جیونی بر روی آن اجرا می شود. گوشی جیونی W909 در Geekbench و در بخش تک هسته امتیاز 820 و در بخش چند هسته امتیاز امتیاز 3102 را به ثبت رساند. این اطلاعات توسط Geekbench فراهم شدند و به طور حتم در آینده ی نزدیک شاهد اطلاعات بیشتر راجع به این گوشی خواهیم بود.

جیونی W909 به نظر می رسد که گوشی میان رده باشد و همان طوری که ذکر شد 4 گیگابایت رم خواهد داشت. در صورت صحت این موضوع این اولین گوشی جیونی خواهد بود که به 4 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. تا کنون با توجه به اخبار و شواهد، گوشی های زیادی هستند که قرار است با ترکیب Helio P10 و 4 گیگابایت رم عرضه شوند. از این قبیل گوشی ها می توان به ELephone P9000 که قرار است به زودی عرضه شود، اشاره کرد. تراشه ی P10 مدیاتک یکی ار پر کاربرد ترین تراشه ها در سال 2016 خواهد بود و به گفته ی مدیر عامل آن در سال 2016، 100 گوشی هوشمند به تراشه ی Helio P10 مدیا تک مجهز خواهند شد. این تراشه، محصولی میان رده از مدیاتک است، اما این شرکت از تراشه ی پرچمدار خود با نام Helio X20 پرده برداری کرده است و به زودی شاهد استفاده از این تراشه و پردازنده ی 10 هسته ای آن در گوشی های مختلف خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر