;
coinex

گوشی شیائومی ردمی نوت ۳ پرو اعلام شد

گوشی شیائومی ردمی نوت ۳ پرو اعلام شد.

گوشی شیائومی ردمی نوت ۳ پرو اعلام شد.

امروز صبح گوشی شیائومی ردمی نوت ۳ پرو (Xiaomi Redmi Note 3 Pro) توسط این سازنده ی تازه تاسیس چینی معرفی شد. این گوشی با صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی عرضه می شود که حامل رزولولشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی است. از ویژگی های داخلی این گوشی می توان به تراشه ی اسنپدراگون ۶۵۰ اشاره کرد که شامل پردازنده ی مرکزی ۶ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۵۱۰ است. از این گوشی دو نسخه ارائه می شود؛ یکی با رم ۲ گیگابایتی و رام ۱۶ گیگابایتی و دیگری با رم ۳ گیگابایتی و رام ۳۲ گیگابایتی.

دوربین عقب این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی است و دارای فوکوس خودکار به روش تشخیص فاز و دیافراگم f/2.0 است. دوربین جلوی این دستگاه هم ۵ مگاپیکسلی است و با دیافراگم f/2.0 همراه می شود و به خوبی از پس عکس های سلفی برمی آید. باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه، تنها به مدت ۱ ساعت این گوشی را از صفر تا ۵۰ درصد شارژ می کند. سنسور اثر انگشت این دستگاه هم در پایین دوربین عقب گوشی تعبیه شده است. ضخامت این دستگاه ۸.۶۵ میلی متر و وزن آن ۱۶۴ گرمی است.

گوشی ردمی نوت ۳ پرو در رنگ های طلایی، نقره ای و ذغالی عرضه می شود و از اتصالات 4G LTE، وای فای، +3G HSPA، بلوتوث ۴، جی پی اس، GLONASS، یو اس بی OTG و VoLTE پشتیبانی می کند. نسخه ی اول از این گوشی که دارای رم ۲ گیگابایتی و رام ۱۶ گیگابایتی است، در ۱۷ ژانویه با قیمت ۱۵۲ دلار عرضه می شود. شیائومی هنوز چیزی راجع به نسخه ی دوم این گوشی نگفته است.

این گوشی به تکنولوژی خاصی مجهز می شود که خوانایی صفحه نمایش را به وسیله ی تغییر کنتراست برای هر پیکسل تنظیم می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    امکان خرید این گوشی در فروشگاه لوماکس [ویرایش شده]

    پاسخ