;
coinex

گوشی آیفون 7 اپل ؛ هر آنچه که درباره آخرین پرچمدار کمپانی اپل می دانیم

آنچه درباره ی آیفون 7 اپل می دانیم

شایعات اخیر درباره ی گوشی آیفون 7 اپل کمک می کنند که ذهنیت درستی از پرچمدار بعدی اپل داشته باشیم. اطلاعاتی که تا به اینجا در اختیار داریم بیان می کنند که احتمالا اپل قصد دارد کیفیت انتظارات کاربران خود را در مورد گوش دادن به موسیقی تغییر دهد، همچنین به نظر می رسد که جنس اجزای تشکیل دهنده ی گوشی آیفون 7 اپل متفاوت خواهد بود.
در ادامه، آنچه که تا به حال درباره ی آیفون 7 اپل منتشر شده را به طور خلاصه می خوانید:

احتمالا نام آن آیفون 7 خواهد بود

احتمالا نام آن آیفون 7 خواهد بود

با توجه به پیشینه ی نام گذاری های اپل، پیش بینی می شود که نام پرچمدار بعدی، آیفون 7 خواهد بود. اپل از زمان عرضه ی آیفون 3G، ترتیب اعداد را در آیفون های خود رعایت کرده است. بعد از آیفون 3 جی، آیفون های 4، 5 و اخیرا 6 به بازار عرضه شد. (تصویر بالا،یک طرح کانسپت از آیفون 7 را نشان می دهد.)

دو آیفون با دو اندازه ی متفاوت

دو آیفون با دو اندازه ی متفاوت

احتمالا مانند آیفون 6 اس، یک آیفون 7 با نمایشگر 4.7 اینچی خواهیم دید؛ و آیفون 7 پلاس هم مانند آیفون 6 اس پلاس، نمایشگر 5.5 اینچی خواهد داشت. بعید به نظر می رسد که اپل آیفون 7 را تنها با یک اندازه ی نمایشگر عرضه کند.

جنس آن از فلز نخواهد بود

جنس آن از فلز نخواهد بود

آیفون های 5، 5 اس و 6 اس همگی از بدنه ی آلومینیومی ساخته شده بودند؛ اما به احتمال زیاد، آیفون 7 از ماده ی متفاوتی ساخته خواهد شد. تا به اینجا، اپل از سه ماده ی اصلی، شامل پلاستیک، شیشه و فلز، برای ساخت آیفون های خود استفاده کرده است. اما بنا بر اخبار منتشر شده از DigiTimes، به نظر می رسد که بدنه ی آیفون 7 از یک ترکیب پیچیده و مرموز تشکیل خواهد شد. هنوز هیچ کس نمی داند که این ماده ی مرموز چه ترکیب و یا چه ظاهری خواهد داشت، اما احتمالا ظاهر و احساس آیفون بعدی را فوق العاده خواهد کرد؛ در هر صورت، بدون شک از آیفون 6 اس آلومینیومی بهتر خواهد بود.

نوارهای پلاستیکی سفید حذف خواهند شد

 نوارهای پلاستیکی سفید حذف خواهند شد

خبرگزاری DigiTimes اعلام کرده است که باند های آنتنی سفید را که در قسمت انتهایی بالای آیفون 6 و 6 اس قرار دارند، در آیفون 7 نخواهیم دید. وجود این باند ها در آیفون های فلزی، ضروری بود. این باند های پلاستیکی، در بدنه ی آلومینیومی، ورود و خروج سیگنال های سلولار را امکان پذیر می کنند. انتشار خبر حذف باند پلاستیکی، می تواند تایید کننده ی خبر “ترکیب ماده ی جدید” در بدنه ی اپل آیفون 7 باشد.

طراحی آن باریک تر خواهد بود

طراحی آن باریک تر خواهد بود

بنا بر اعلام خبر Fast Company، آیفون 7 می تواند باریکتر از آیفون 6 اس ساخته شود. یکی از دلایل اصلی برای حذف جک هدفون، باریک تر کردن آیفون 7 است. کمپانی اپل به باریک کردن آیفون های خود علاقه مند است. (در تصویر بالا، طرح کانسپت دیگری از آیفون 7 را می بینید)

جک هدفون نخواهد داشت

جک هدفون نخواهد داشت

وبلاگ ژاپنی اپل با نام Mac Otakara اعلام کرده است که آیفون 7 جک هدفون نخواهد داشت، بدین ترتیب هدفون های استاندارد 3.5 میلیمتری شما بی استفاده خواهند بود. این بدان معناست که باید از پورت لایتنینگ، که پورت شارژ گوشی محسوب می شود، برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنیم. گزینه ی انتخابی دیگر، استفاده از هدفون های بلوتوثی است. اگر این خبر صحت داشته باشد، کمپانی اپل و سایر شرکت های سخت افزاری به عرضه ی آداپتورهایی می پردازند که بتوانیم هدفون 3.5 میلیمتری را به پورت لایتنیگ آیفون متصل کنیم.

گوشی های هدفون Ear Pods لایتنینگ خواهد بود

گوشی های هدفون Ear Pods لایتنینگ خواهد بود

گوشی های هدفون فعلی اپل به اتصال دهنده های 3.5 میلیمتری مجهز هستند؛ اما احتمالا نسخه ی بعدی، لایتنینگ خواهد بود. به طور قطع می دانیم که آیفون 7 ، جک هدفون نخواهد داشت، این بدان معناست که گوشی های هدفون اپل باید به اتصال دهنده های لایتنینگ مجهز باشند. بنا بر اخبار منتشر شده از 9to5Mac، گوشی هایی با اتصال دهنده های لایتنینگ را همراه با آیفون 7 خواهیم دید.

قابلیت شارژ وایرلس

 قابلیت شارژ وایرلس

شایعات منتشر شده از Fast Company می گویند که به احتمال زیاد، آیفون 7 را به صورت وایرلس شارژ می کنیم. با توجه به اینکه پورت لایتنینگ کاربری دوگانه خواهد داشت، (گوش دادن به موسیقی از طریق این پورت)، شارژ وایرلس می تواند گزینه ی انتخابی دوم برای شارژ گوشی باشد. بدیهی ست که اگر بخواهیم هدفون خود را به پورت لایتنیگ متصل کنیم، قادر نیستیم به طور همزمان آیفون خود را شارژ کنیم. (تصویر بالا، کانسپت آیفون 7 و شارژر وایرلس آن را نشان می دهد)

ضد آب خواهد بود

ضد آب خواهد بود

خبرگزاری DigiTimes معتقد است که بدنه ی آیفون 7 با ترکیب پیچیده ی خود و فقدان جک هدفون، آیفون 7 را ضد آب ترین آیفون موجود خواهد کرد. از آنجاییکه آیفون 6 اس در برابر آب مقاوم است، بنابراین بدیهی ست که آیفون های بعدی هم از این ویژگی بهره مند باشند.

حذف نویز یا صداهای اضافی از تمامی هدفون ها

حذف نویز یا صداهای اضافی از تمامی هدفون ها

تمام هدفون ها از قابلیت حذف صدای اضافه (مانند هدفون Bose که در تصویر بالا می بینید)، برخوردارند. اما خبری که از Fast Companuy منتشر شده اعلام می کند که با استفاده از نرم افزاری که در آیفون 7 تعبیه شده، ترکیب صداها در پورت لایتنیگ با حذف صداهای اضافی، بهتر خواهد بود. آیفون های موجود در بازار از تکنولوژی حذف صداهای اضافی در زمان برقراری تماس های تلفنی برخوردارند. با این قابلیت صداهای رد و بدل شده در طول ارتباط تلفنی، حتی در محیط های شلوغ هم با کیفیت خواهد بود.

از تراشه ی A10 جدید اپل بهره مند می شود.

از تراشه ی A10 جدید اپل بهره مند می شود.

آیفون های جدید، همگی از تراشه های جدید بهره مند بوده اند؛ آیفون 7 هم از این قائده مستثنی نیست. بنا بر خبر Cult of Mac، این تراشه A10 خواهد بود. تراشه های A9 تعبیه شده در آیفون 6 اس ، آن را به قدرتمند ترین گوشی هوشمند موجود در بازار تبدیل کرده است. می توان انتظار داشت که آیفون بعدی با تراشه ی A10 توانایی بیشتری خواهد داشت. تکنولوژی موجود در آن، اجرای سلولار را هم بهتر می کند. اجرای سلولار بهتر به معنای ایجاد سرویس خطوط بهتر و اطلاعات قویتر، نسبت به آیفون های قبلی است.

آیفون 7 در ماه سپتامبر معرفی می شود

آیفون 7 در ماه سپتامبر معرفی می شود

آیفون 7 هم مانند آیفون های قبلی در اوایل سپتامبر معرفی شده و طی یک یا دو هفته ی بعد، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

قیمت نهایی آیفون 7 650 دلار است

قیمت نهایی آیفون 7 650 دلار است
آیفون 6 اس ، بدون قرارداد دو ساله، 649 دلار به فروش می رسد؛ همچنین آیفون 6 اس پلاس، 749 دلار قیمت دارد. بیشتر آیفون های قبل از آن هم از همین محدوده ی قیمتی برخوردار بودند. بنابراین حدس ما بر این است که قیمت آیفون 7 هم به همین ترتیب خواهد بود. در حال حاضر که آیفون ها بدون قرارداد دو ساله به فروش می رسند، آیفون 200 دلاری وجود نخواهد داشت. از حالا به بعد، برای خریداری آیفون باید تمام ملبغ آن را یکجا پرداخت کرد؛ و یا اینکه با اقساط ماهانه ی شرکت طرف قرار داد و یا برنامه های خود اپل، نسبت به خریداری آن اقدام کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر