;
coinex

کوانتینیوم مایکروسافت گوشی های هوشمند ارزان قیمت را به پی سی تبدیل می کند

کوانتینیوم مایکروسافت گوشی های هوشمند ارزان قیمت را به پی سی تبدیل می کند
کوانتینیوم مایکروسف با هدف ایجاد کاربری مفید تر گوشی های هوشمند تولید شده است.
مایکروسافت سخت افزارهای مورد نیاز برای قابلیت کوانتینیوم را کاهش داده است. این قابلیت نرم افزاری در ویندوز 10 قرار گرفته تا کاربران بتوانند از گوشی های خود به عنوان یک پی سی (کامپیوتر شخصی) استفاده کنند.
شرایط جدید، که اخبار آن در وبسایت مایکروسافت منتشر شده است، از یک پردازنده ای که قدرت کمتری نسبت به پردازنده های گذشته دارد، تشکیل می شود. بدین ترتیب این قابلیت نرم افزاری می تواند در یک گوشی ارزان تر و میان رده قابل استفاده باشد.
دلیل کارامد بودن کوانتینیوم این است که ویندوز 10 با هدف مفید بودن در تمام دستگاه ها، طراحی شده است. این قابلیت در هولولنز (هدست واقعیت افزوده)، پی سی و گوشی های هوشمند قابل استفاده است.
مایکروسافت با تولید یک قطعه ی جانبی به نام Display Dock و فروش آن با قیمت 99 دلار (79 یورو)، قابلیت اتصال گوشی هوشمند را به کیبورد، موس و مونیتور ایجاد کرده است.
کوانتینیوم مایکروسافت ایجاد شده تا تمام کاربران بتوانند قابلیت های پی سی را در اختیار داشته باشند. ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، هدف بازار دیسپلی داک را با ادغام کلی بازارها شرح می دهد؛ بازار تجارتی که گوشی های هوشمند همه جا در دسترس هستند، اما این دسترسی کلی در مورد پی سی صدق نمی کند.
با کاهش نیازهای سخت افزاری، مایکروسافت این عقیده را در گوشی های هوشمند بیشتر و در فضاهای بیشتر گسترش می دهد.
کاربران محدودی در برزیل و هند توانایی پرداخت لومیا 950 ایکس ال را دارند (گوشی پرچمدار مایکروسافت)؛ لومیا 950 ایکس ال ، قبلا تنها دستگاهی بود که از طریق کوانتینیوم می توانست مانند یک پی سی عمل کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر