;
coinex

گوشی گلکسی اس 7 اج تاییدیه NCC را کسب کرد

گوشی گلکسی اس 7 اج تاییدیه NCC را کسب کرد

به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد تا از گوشی گلکسی اس 7 در طی مراسم MWC که در اواخر ماه آینده در بارسلونا برگزار خواهد شد، رونمایی کند. این شرکت به طور حتم گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس اج را معرفی خواهد کرد و بنا به آخرین گزارشات رسیده احتمال دارد که گلکسی اس 7 اج پلاس نیز در ترکیب گوشی هایی که معرفی می شوند قرار گیرد. هر دو گوشی گلکسی اس 7 و اس 7 اج از بنچمارک AnTuTu عبور کردند و این در حالی است که گوشی گلکسی اس 7 در بنچمارک Geekbench نیز ظاهر شد.

اما قطعه ی جدیدی از پازل شایعات نیمه تمام گلکسی اس 7 پدیدار شد. گوشی گلکسی اس 7 اج (SM-G935FD) به تازگی  موفق شد تاییدیه کمیسیون ارتباطات ملی تایوان NCC را بدست آورد. مطابق اطلاعات موجود این گوشی در تاریخ 15 ژانویه این گواهی نامه را دریافت کرد. در این گواهی نامه تاییدیه اتصالات 4G LTE، Wi-fi، NFC، بلوتوث و شارژ وایرلس موجود است. در حالی که حدود یک ماه به معرفی سری گوشی های گلکسی اس 7 مانده ، اخبار زیادی راجع به آن به گوش می رسد و به طور قطع در مدت باقی مانده شاهد شنیدن اخبار بیشتری خواهیم بود.

با توجه به لیست منتشر شده ی بنچمارک و شایعات مختلف، گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج مشخصات مشابه هم دارند. این گوشی ها دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی هستند و رزولوشن 1440 در 2560 (کواد اچ دی) را به معرض نمایش می گذراند. همان طور که می دانید سری گوشی های گلکسی اس 7 از لحاظ تراشه ای که در آن به کار می رود در دو مدل عرضه خواهند شد. یک مدل به چیپ ست اسنپدراگون 820 و دیگری به تراشه اکزینوس 8890 سامسونگ مجهز خواهد بود. از لحاظ طراحی و ظاهری گوشی شباهت زیادی به گلکسی نوت 5 خواهد داشت و بدنه ی آن از جنس فلز و شیشه خواهد بود. در جلوی گوشی و در زیر صفحه نمایش دکمه ی هوم فیزیکی مستطیل شکل به همراه حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. انتظار می رود که دوربین اصلی این گوشی 12.2 مگاپیکسل باشد. به احتمال فراوان نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این گوشی 6.0.1 مارشمالو باشد که واسط گرافیکی مخصوص سامسونگ یعنی TouchWiz بر روی آن اجرا می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنوبوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر