;
coinex

کانسپت فراری مانیفستو مقام اول طراحی را به دست آورد

کانسپت فراری مانیفستو مقام اول رقابت طراحی فراری را بدست آورد.

کانسپت فراری مانیفستو مقام اول رقابت طراحی فراری را بدست آورد.

فراری همیشه با نگاهی به آینده، نسل پیشرفته ماشین های سوپر اسپورت خود را طراحی می کند. این خودرو ساز ایتالیایی اخیرا در رقابتی چالش برانگیز بین مدارس مختلف طراحی، ترکیب نسل پیشنهادی ماشین های 2040 خود را به رقابت گذاشت و هیئت داورانی از طراحان، مهندسان و رانندگان، برای انتخاب بهترین ها گرد هم جمع شدند.

کانسپت فراری مانیفستو (manifesto) که توسط شش دانشجوی مدرسه طراحی ISD-Rubik شهر والنسین در فرانسه طراحی شده بود، جایزه اول طراحی این کانسپت را به خود اختصاص داد. طراحی مفهومی که توانایی این دانشجویان از فضای بیرونی خاص و دید پویای آن ها را به نمایش می گذارد.

کانسپت فراری مانیفستو که توسط شش دانشجوی مدرسه طراحی ISD-Rubik شهر والنسین در فرانسه، طراحی شده بود جایزه اول طراحی این کانسپت را به خود اختصاص داد.

کانسپت دیگری که توسط فراری انتخاب شد، فراری FL بود که بین 12 فینالیست به طور ویژه ای بر روی طراحی داخلی آن کار کرده بود. این طراحی، توسط تیم آلمانی Roman Egorov خلق شده و اگر چه کانسپت مانفیستو بر روی طراحی بیرونی فراری متمرکز شده بود، این طرح بهترین مدل از طراحی داخلی فراری 2040 را به نمایش گذاشته بود. مقام سوم نیز به یک تیم طراحی کره ای از دانشگاه hongik سئول اختصاص یافت.

کانسپت دیگری که توسط فراری انتخاب شد، فراری FL بود که بین 12 فینالیست به طور ویژه ای بر روی طراحی داخلی آن کار کرده بود. این طراحی، توسط تیم آلمانی Roman Egorov خلق شده

کانسپت مانیفستو یک ماشین براق با طراحی فضایی را نشان می دهد. در های این خودرو از جلوی این کانسپت به اطراف باز می شود و گویی که ماشین آماده است تا چیزی را ببلعد.

کانسپت فراری FL نیز چیزی شبیه به سفینه های جنگ ستارگان را ارائه داده است. تصویری از آینده کابین فراری با همه تکنولوژی های غیر معمول، فرمان و پدال ها شکل نامتعارفی گرفته و به صورت پیستونی حرکت می کند.

طراحی کانسپت فراری که مقام سوم را بدست آورد

طراحی کانسپت فراری که مقام سوم را بدست آورد

هر سه این کانسپت از بهترین نمونه های فراری در سال 2040 خواهند بود. هر چند که ممکن است هیچ کدام از آن ها تولید نشوند، مطمئنا هدف از این چالش ایجاد طراحی هایی خاص و دید طراحان حال و حاضر این صنعت است و این که اتومبیل های آینده می تواند چه ترکیبی به خود بگیرد.

نمای پشت کانسپت فراری مانیفستو

نمای پشت کانسپت فراری مانیفستو

مدل باز شدن در های کانسپت فراری مانیفستو

مدل باز شدن در های کانسپت فراری مانیفستو

 یونیفرم مخصوص رانندگی کانسپت فراری مانیفستو

یونیفرم مخصوص رانندگی کانسپت فراری مانیفستو

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: designboom


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر