;
coinex

همایش تخصصی بهبود و توسعه کسب و کارهای الکترونیکی

همایش تخصصی بهبود و توسعه کسب و کارهای الکترونیکی ، روز چهارشنبه هفتم بهمن ماه، در مجموعه فرهنگی شهروند شهر اصفهان، برگزار خواهد شد.

همایش تخصصی بهبود و توسعه کسب و کارهای الکترونیکی ، روز چهارشنبه هفتم بهمن ماه، در مجموعه فرهنگی شهروند شهر اصفهان، برگزار خواهد شد.

این همایش در راستای بهبود فضای کسب و کارهای الکترونیکی و روشهای بهبود و توسعه پایدار آنها برگزار می گردد. هدف از برگزاری این همایش، ایجاد هم افزایی و مشارکت کلیه دستگاه ها و ارگان هایی است که می توانند به توسعه کسب و کارهای الکترونیکی استان کمک کنند.

از آنجایی که کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران یکی از حامیان این همایش است، افرادی که در دوره های جامع کسب درآمد از اینترنت به شیوه e-ACT ثبت نام کرده اند می توانند برای ثبت نام در این همایش، با استفاده از کوپن تخفیف ebic-eact بجای پرداخت شهریه 90 هزار تومان، تنها با پرداخت 30 هزار تومان در همایش حضور یابند.

با توجه به اهمیت و جایگاه کسب و کارهای الکترونیکی و حرکت سریع و گسترده فضای کسب و کار به سمت این حوزه، مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان (وزارت صنعت، معدن و تجارت) با شعار آموزش اثربخش کلید تحول کسب و کارها، اقدام به طراحی و اجرای “همایش تخصصی بهبود و توسعه کسب و کارهای الکترونیکی” مورخ 7 بهمن ماه 1394 در شهر اصفهان نموده است.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید به وب سایت ebic.biz مراجعه کنید.

.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر