;
coinex

شیائومی می 5 در 4 مدل عرضه خواهد شد

شیائومی می 5 در 4 مدل عرضه خواهد شد

شیائومی می 5 گوشی ای است که در هفته های اخیر بارها و بارها اخبار منتوعی راجع به آن منتشر شد. به تازگی مدیر ارشد این شرکت تایید کرد که این گوشی در تاریخ 24 فوریه در چین معرفی خواهد شد. در مدت اخیر ما شاهد درز شایعات بسیاری راجع به این گوشی بودیم؛ امروز نیز شاهد ظاهر شدن عکس هایی بودیم که مرتبط با  بدنه ی گوشی شیائومی می 5 بود. اما این قسمتی از اخبار منتشر شده درباره ی گوشی شیائومی می 5 طی امروز بود و شایعات دیگری منتسب با این گوشی ظاهر شدند.

پیش از این در گزارش ها داشتیم که شیائومی در نظر دارد تا نسخه ی معمولی این گوشی را با بدنه ی فلزی و شیشه ای عرضه کند و نسخه ی حرفه ای آن را با طراحی و پوشش فلزی عرضه کند. نسخه ی استاندارد آن دارای 3 گیگابایت رم و صفحه نمایش 5.1 اینچی با کیفیت فول اچ دی و نسخه ی حرفه ای آن دارای 4 گیگابایت رم و صفحه نمایش 5.1 اینچی با کیفیت کواد اچ دی خواهد بود. اما شایعات جدید حکایت از این دارند که شیائومی قصد دارد تا پرچمدار جدید خود را در 4 ورژن عرضه کند.

این گزارش ادعا می کند که شیائومی در نظر دارد تا گوشی می 5 را در 2 ورژن شیشه ای و 2 ورژن فلزی عرضه کند. یکی از مدل های فلزی دارای 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بوده و قیمت آن 344 دلار خواهد بود. اما دیگر مدل فلزی 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته و قیمتی معادل 395 دلار دارد. اما هر دو ورژن شیشه ای 4 گیگابایت رم دارند و تفاوت آنها در میزان حافظه ی داخلی است. یک مدل 32 و مدل دیگر 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و این در حالی است که قیمت آنها به ترتیب 425 و 471 دلار است.

اما از دیگر ویژگی های شیائومی می 5 می توان به دوربین 16 مگاپیکسلی، باتری 3600 میلی آمپر ساعتی و بهره گیری از فناوری شارژ سریع اشاره کرد. شاخص ترین ویژگی این گوشی را می توان استفاده از تراشه ی اسنپدراگون 820 قلمداد کرد که به همین دلیل عرضه ی این گوشی مدت ها به تاخیر افتاد. نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی می 5، مارشمالو 6 خواهد بود که واسط گرافیکی مخصوص شیائومی یعنی MIUI 7 بر روی آن نصب است.

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر