;
coinex

مشخصات گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در تصویری جدید، منتشر شد

مشخصات گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در تصویری که به تازگی در فضای آنلاین منتشر شد، معلوم گردید.

مشخصات گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در تصویری که به تازگی در فضای آنلاین منتشر شد، معلوم گردید.

جزئیات جدیدی از پرچمداران آینده سامسونگ، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در فضای آنلاین منتشر شد. این طرح جدید مشخصات هر دو گوشی هوشمند را نشان می دهد و بسیاری از اطلاعاتی را که تاکنون در اختیارمان بود، تایید می کند.

این طرح از وبسایت Slashgear به بیرون درز کرده اما منبع آن، به دلیل خطرات شغلی که برای این فرد داشت، ناشناس باقی مانده است.

بر اساس این طرح، برجسته ترین مشخصات گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به پردازنده آن ها مربوط می شود. این دو گوشی هوشمند با تراشه اکسینوس 8890 و یا اسنپ دراگون 820 مجهز خواهند شد.

از قبل گفته شده بود که پردازنده های مختلف برای نسخه های متفاوت این دو گوشی در نظر گرفته خواهد شد. نسخه های چینی و آمریکایی این گوشی های هوشمند از تراشه اسنپ دراگون 820 کوالکام قدرت خواهند گرفت در حالیکه نسخه های بین المللی این دو گوشی به پردازنده اکسینوس 8890 مجهز خواهند شد.

از قبل گفته شده بود که نسخه های چینی و آمریکایی این گوشی های هوشمند از تراشه اسنپ دراگون 820 کوالکام قدرت خواهند گرفت در حالیکه نسخه های بین المللی این دو گوشی به پردازنده اکسینوس 8890 مجهز خواهند شد.

این تصویر وجود پورت USB نوع C در این دو دستگاه را تایید می کند. اگر چه که تا کنون هیچ اطلاعاتی در این مورد ارائه نشده بود.

اگر چه حافظه داخلی گوشی های هوشمند گلکسی اس 7 در اندازه های مختلف 16، 32 و 64 گیگا بایت عرضه خواهند شد  اما همانطور که انتظار می رفت هر دو مدل گلکسی اس 7 با 4 گیگا بایت رم همراه خواهند بود. ( در برخی از گزارش ها به وجود 6 گیگا بایت رم نیز اشاره شده بود)

این تصویر تایید می کند که گلکسی اس 7 دارای صفحه نمایش لمسی سوپر آمولد 5.2 اینچی است در حالی که صفحه نمایش گلکسی اس 7 اج 5.5 اینچ خواهد بود. هر دو نمایشگر از وضوح تصویری Quad HD با رزولوشن 1440 در 2560 برخوردار بوده و پوشش کورنینگ گوریلا گلس 5 از آن محافظت خواهد کرد.

از دیگر اطلاعاتی که این تصویر به نمایش می گذارد، وجود دوربین 12 مگا پیکسلی عقب با کیفیت ضبط ویدیوئی 4K و دوربین 8 مگا پیکسلی در جلو است.

هر دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در 21 فوریه ( یکشنبه دوم اسفند ماه) بطور رسمی رونمایی خواهند شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: softpedia


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر