;
coinex

انتشار عکس هایی از فبلت Oppo Find 9

انتشار عکس هایی از فبلت Oppo Find 9

اپو (Oppo) یکی از شرکت های چینی تولید کننده گوشی هوشمند است که شاید به اندازه ی دیگر شرکت های چینی مانند هوآوی، ZTE، شیائومی و… مشهور نباشد. اما گوشی های این شرکت در آسیا طرفداران خاص خود را دارد و دارای محبویت هستند. طبق گزارشات موجود، اپو در سال 2015 موفق به فروش 50 میلیون گوشی هوشمند شده است که رقم بسیار خوبی برای شرکت است و خیلی ها را شگفت زده کرد. گفته می شود که اپو قصد دارد تا فبلت سطح بالای خود با نام Find 9 را طی هفته های آتی معرفی کند.

انتظار می رفت تا این شرکت از فبلت خود در ماه سپتامبر پرده برداری کند اما این اتفاق نیفتاد و پس از آن اخبار کمی راجع به این گوشی فاش شد. حالا این گوشی در سازمان نظارتی مخابراتی در اندونزی که سازمانی شبیه به FCC و TENAAاست ظاهر شد. این سازمان عکس هایی را منتشر کرد که آن را به گوشی Find 9 منتسب می دانند. اگر به عکس های زیر دقت کنید، شاهد 2 رندر از گوشی Find 9 خواهید بود. با توجه به این عکس ها، گوشی Find 9 بدنه ی فلزی خواهد داشت و یک حسگر اثر انگشت در پشت آن تعبیه شده است. با دقت به طراحی پشت این گوشی می توان شباهت هایی بین آن و آیفون پیدا کرد. دکمه ی پاور این گوشی در سمت راست گوشی و دکمه های تنظیم صدا در سمت چپ آن واقع شده است.

اما سری به مشخصات Find 9 بزنیم.  این گوشی صفحه نمایش 5.9 اینچی دارد و رزولوشن 1440 در 2560 (کواد اچ دی) را به معرض نمایش می گذارد. قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه ی پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 820 و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 تامین می شود. همچنین Find 9 دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود. اطلاعات بیشتری راجع به این گوشی وجود ندارد اما گمانه زنی هایی راجع به آن وجود دارد. احتمالاً شاهد دوربین 21 مگاپیکسلی در پشت این گوشی خواهیم بود و این امیدواری وجود دارد که سیستم عامل پیش نصب بر روی این گوشی اندروید 6 مارشمالو باشد. جدای از نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این گوشی، مطمئناً واسط گرافیکی ColorOS مخصوص اپو بر روی آن اجرا می شود. از آنجایی که Find 9 قرار است در هفته های آینده عرضه شود، به زودی شاهد انتشار اخبار بیشتری راجع به این گوشی خواهیم بود.

انتشار عکس هایی از فبلت Oppo Find 9

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر