;
coinex

هوآوی آنر Holly 2 پلاس به صورت رسمی معرفی شد

هوآوی آنر Holly 2 پلاس به صورت رسمی معرفی شد

آنر Holly 2 پلاس محصول جدید هوآوی است که به تازگی از آن پرده برداری شد. این گوشی دارای پردزانده ی 4 هسته ای و نمایشگر 5 اینچی و رم 2 گیگابایتی است. آنر Holly 2 پلاس را می توان در زمره ی گوشی های میان رده قرار داد.

مطابق انتظارات، هوآوی از گوشی آنر Holly 2 پلاس پرده برداری کرد، در واقع از این گوشی به عنوان جانشین گوشی آنر Holly که در سال 2014 عرضه شده بود، یاد می شود. قدرت پردازشی گوشی آنر Holly 2 پلاس توسط تراشه ی MT6735 مدیاتک و پردازنده ی 64 بیتی 4 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی Mali 720 صورت می گیرد. صفحه نمایش این گوشی 5 اینچی است و کیفیت تصویر اچ دی را ارائه دهد. 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل توسعه تا سقف 128 گیگابایت از مشخصه های حافظه ای هستند. دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسل بوده و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی گوشی تعبیه شده است. ظرفیت باتری آنر Holly 2 پلاس 4000 میلی آمپر ساعت بوده و جنس بدنه ی آن از پلی کربنات است.

این گوشی دو سیم کارته خواهد بود و از لحاظ ارتباطاتی فناوری های 4G LTE، وای فای، بلوتوث، GPS/GLONASS، GPS/A در این گوشی استفاده شده اند. پورت موجود در این گوشی microUSB است و همچنین از شبکه ی CDMA پشتیبانی می کند.

هوآوی برای آنر Holly 2 گارانتی 15 ماهه در نظر گرفته و چنانچه صفحه نمایش گوشی در 30 روز ابتدایی خرید با مشکل مواجه شود، امکان تعویض رایگان آن وجود دارد.

این گوشی جدید هوآوی امروز و طی رویدادی در دهلی نو پرده برداری شد. متاسفانه اطلاعاتی راجع به قمیت و تاریخ عرضه آن وجود ندارد. اما شنیده ها حاکی از این هستند که قیمت آنر Holly 2 پلاس زیر 145 دلار خواهد بود. هوآوی در کنار  آنر Holly 2  پلاس از گوشی آنر 5 ایکس نیز در هند پره برداری کرد.

هوآوی آنر Holly 2 پلاس به صورت رسمی معرفی شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


 

عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر