;
coinex

آیپد ایر 3 اواخر اسفند معرفی می شود

آیپد ایر 3 در ماه مارس (اواخر اسفند) معرفی می شود.

آیپد ایر 3 در ماه مارس (اواخر اسفند) معرفی می شود.

بنا به گزارشات، اپل آی پد جدید خود را با اندازه ی میانی صفحه نمایش، در اواسط ماه مارس رونمایی خواهد کرد، این آی پد 9.7 اینچی احتمالا جانشین آیپد ایر 2 اپل خواهد بود و آیپد ایر 3 نام می گیرد. با توجه به گفته ی مارک گورمن از 9to5Mac، اپل در نظر دارد، آیپد ایر 3 اپل در یک رویداد برنامه ریزی شده برای ماه مارس، معرفی کند.

گورمن کسی بود که اولین بار در مورد آیفون 4 اینچی بعدی اپل گزارش داد که برخلاف انتظاری که بسیاری از مردم داشتند، نام آن آیفون 6C باشد، آیفون 5se خواهد بود. و اینکه ظاهر آن بسیار شبیه به آی فون 6 اما متناسب با ابعاد آیفون 5 سه ساله پیش، است. انتظار می رود آیفون 5se نیز در مراسم ماه مارس کنار آیپد ایر 3، معرفی شود.

گورمن اطلاعات بیشتری در مورد آیپد ایر 3، ارئه نمی دهد، اما نشان می دهد که با توجه به یک طراحی شماتیک تایید نشده برای اپل ایر جدید، فلش دوربین عقب آن بهبود یافته تا در شرایط کم نور بهتر عمل کند و اسپیکرهای بیشتری برای مطابقت با چهار اسپیکر آیپد پرو در بر دارد. این اولین آیپدی خواهد بود که بعد از آیپد پرو عرضه می شود؛ هیچ اطلاعاتی در مورد به روز رسانی سخت افزار آیپد مینی شنیده نشده است. (می توانید گزارش ما را از نگاه نزدیک به آیپد پرو بخوانید.)

همچنین انتظار می رود که اپل در این رویداد، در کنار آیپد ایر 3 و آیفون 5se، چند مچبند جدیدی برای اپل واچ ارائه دهد که از جمله این مچبند ها می توان به چند رنگ مختلف برای مدل اسپورت بند، چند سری بند با مواد جدید، یک نسخه سیاه از حلقه میلان (که در اوایل این ماه به بیرون درز کرد) و رنگ های بیشتر برای سری جدید رده بالای چرم هرمس، اشاره کرد.

همانطور که گفتیم، در مراسم رویداد ماه مارس، دو محصول توسط اپل معرفی خواهد شد یعنی علاوه بر آیپد ایر 3، یک آی فون جدید 4 اینچی به نام آیفون 5se نیز دیده می شود. گفته شده است که مشخصات خوبی در ساختار این آیفون بکار رفته است که از جمله این مشخصات می توان به وجود پردازنده سریعتر A9، تراشه M9 با پشتیبانی در فعال سازی سیری، فضای ذخیره سازی بیشتر، دوربین های به روز شده، قابلیت گرفتن لایو فتو، و یک تراشه NFC برای اپل پی استفاده شده است.

علاوه بر آیپد ایر 3، یک آی فون جدید 4 اینچی به نام آیفون 5se نیز دیده می شود

اپل پس از این رویداد، به احتمال زیاد برای ارائه یک جفت به روز رسانی سیستم عامل نیز آماده خواهد شد. یکی iOS 9.3 با قابلیت شیفت نایت برای گوشی آیفون 5se و آیپد ایر 3 و دیگری WatchOS 2.2 با برنامه جدید نقشه برای مدل های جدید اپل واچ خواهد بود.

آیپد ایر 3، اولین به روز رسانی برای آی پدهای با اندازه صفحه نمایش میانی از اکتبر 2014 خواهد بود. پاییز گذشته، اپل به روز رسانی عمده ای برای آی پد مینی و معرفی آیپد بزرگتری به نام آیپد پرو داشت.

در اوایل این هفته، اپل نشان داد که فروش آی پد هر ساله به طور قابل توجهی کاهش یافته است. در واقع در تعطیلات آخر سال ۲۰۱۵، ۱۶.۱ میلیون آیپد فروخته، در حالی سال گذشته در این بازه، ۲۴.۴ میلیون آیپد به فروش رسانده بود. این یعنی 25٪ از فصل مشابه سال گذشته کاهش داشته و در مجموع نیز باعث کاهش درآمد ۲۱ درصدی این شرکت شده است.
عدم به روز رسانی از مدل محبوب تر آی پد یعنی سری ایر، به آیپد پرو به احتمال زیاد کمی به این کاهش فروش کمک کرده است. به روز رسانی قابل توجه به آیپد ایر 3 9.7 اینچی، بخشی از هدف اپل برای افزایش فروش آی پد در سال جاری است. اپل همچنین یک نسخه جدید از iOS را با یک نرم افزار کلاس درس آزمایش می کند که به فروش سخت افزار بیشتر آیپد به مدارس سراسر جهان کمک خواهد کرد و یک پیش نمایش از این نرم افزار با به روز رسانی iOS 9.3 بعدی، خواهد آمد.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر