;
coinex

عکس جدید فاش شده از گوشی شیائومی می 5 تنوع رنگی آن را نشان می دهد

عکس جدید فاش شده از گوشی شیائومی می 5 تنوع رنگی آن را نشان می دهد

اخبار پیرامون گوشی شیائومی می 5 در چند وقت اخیر به شدت زیاد بوده و می توان گفت که تقریباً هر روز شاهد درز عکس های جدیدی از این گوشی هستیم. ما عکس های مختلفی از این گوشی را تا کنون دیده ایم، چه در قابل رندر و چه در قالب عکس های واقعی. اما جدای از شایعات، شاید مهم ترین خبر این باشد که شیائومی اعلام کرده که علاوه بر اینکه از می 5 در تاریخ 24 فوریه طی رویدادی در پکن پرده برداری خواهد شد، به صورت همزمان در بارسلونا و در رویداد کنگره ی جهانی موبایل معرفی خواهد شد. بدون شک این یک خبر مهم است چرا که با معرفی گوشی در MWC، امیداواری ها برای عرضه ی این گوشی در اروپا و آمریکا بیش از پیش خواهد شد.

در راستای انتشار اخبار و شایعات زیاد، امروز نیز خبری منتشر شد که رنگ های متنوع گوشی شیائومی می 5 را نشان می داد. اگر به عکس های موجود در گالری زیر نگاه کنید خواهید دید که این گوشی در رنگ های مختلفی از جمله طلایی، صورتی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. این طراحی مشابه آن چیزی است که ما بارها و بارها از این گوشی در قالب شایعات مختلف دیدیم و به نظر می رسد که این طراحی نهایی گوشی شیائومی می 5 خواهد بود. دکمه ی هوم فیزیکی در پایین صفحه نمایش تعبیه شده است، هر چند که این نوع طراحی برای گوشی های شیائومی کمی عجیب غریب است اما به نظر شاهد این طراحی خواهیم بود. حسگر اثر انگشت این گوشی در داخل همین دکمه ی فیزیکی وجود دارد.

اما اجازه دهید نگاهی به دیگر مشخصات این گوشی داشته باشیم. شیائومی می 5 صفحه نمایش 5.2 اینچی دارد و کیفیت تصویر آن بسته به مدل آن 1080p و کواد اچ دی خواهد بود. قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه ی پرچمدار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 820 و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 صورت می گیرد. میزان رم شیائومی می 5 نیز با توجه به مدل آن 3 و 4 گیگابایت خواهد بود و دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسل است. ظرفیت باتری پرچمدار شیائومی 3600 میلی آمپر ساعت بوده و نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی آن اندروید 6 مارشمالو خواهد بود. واسط گرافیکی مخصوص شیائومی یعنی MIUI 7 بر روی گوشی اجرا می شود.

از لحاظ جنس بدنه ی این گوشی اخبار مختلفی به گوش می رسد. در بعضی از خبر ها گفته می شد که گوشی در 2 مدل، یکی با بدنه ی فلزی و دیگری با بدنه ی فلزی و شیشه ای عرضه خواهد شد. اما در خبر های دیگری گفته شد که گوشی شیائومی می 5 در 4 مدل خواهد آمد. به هر ترتیب باید تا یک ماه دیگر صبر کرد و دید که این پرچمدار جدید شیائومی چگونه خواهد بود.

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر