;
coinex

رندر 3 بعدی گوشی ال جی جی 5 فاش شد

رندر 3 بعدی گوشی ال جی جی 5 فاش شد

ال جی جی 5 پرچمدار جدید شرکت ال جی است که حدود یک ماه تا معارفه ی رسمی آن زمان باقی مانده است. از این رو شاهد انتشار اخبار و رندر هایی از این گوشی هستیم. امروز نیز رندر 3 بعدی از این گوشی منتشر شد که طراحی آن را به تصویر می کشد.

اوایل ماه جاری بود که تصاویری از گوشی ال جی جی 5 منتشر شد که نشانگر طراحی ظاهری این گوشی بود. طراحی جی 5 تغییراتی را نسبت به مدل های قبلی خود دارد و بر اساس طراحی جدید قرار است که دکمه های تنظیم صدا از پشت دستگاه به کناره ها منتقل شوند. صفحه نمایش این گوشی حاشیه کمی خواهد داشت و پشت این گوشی از کمی انحنا برخوردار است. به نظر می رسد که این انحنا به منظور راحتی کاربران در بدست گرفتن گوشی در نظر گرفته شده است.

Technoconfigurations با استفاده از عکس های منتشر شده از گوشی ال جی جی 5 ، رندر سه بعدی این گوشی را ساخت که می توانید آن را مشاهده کنید.

طبق گفته این وبسایت، پرچمدار جدید ال جی دارای صفحه نمایش 5.6 اینچی خواهد بود و رزولوشن 1440 در 2560 کواد اچ دی را ارائه می دهد. قدرت پردازشی گوشی توسط چیپ ست اسنپدراگون 820 و پردازنده ی 4 هسته ای و پردازنده ی آدرنو 530 تامین می شود. یکی از ویژگی های جالب این گوشی تعبیه ی دو دوربین 16 و 8 مگاپیکسلی در پشت گوشی است که امکان فوکوس بهتر را فراهم می کند. دوربین فیلم برداری این گوشی کیفیت 4K را پشتیبانی می کند و دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسلی است. پورت USB استفاده شده در جی 5 از نوع C است و همچنین ضخامت گوشی از نمونه ی قبلی خود کمتر است

ال جی قرار است طی رویدادی در تاریخ 21 فوریه (دوم اسفند) از جی 5 پرده برداری کند. انتظار می رود که سامسونگ گوشی گلکسی اس 7 را در همین تاریخ معرفی کند.

.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر