;
coinex

اچ تی سی وان ام 10 ، با صفحه نمایش 5.1 اینچی و رزلوشون کواد اچ دی (شایعه)

اچ تی سی وان ام 10، پرچمدار بعدی کمپانی اچ تی سی است که با اسم مستعار "Perfume" شناخته می شود.

اچ تی سی وان ام 10، پرچمدار بعدی کمپانی اچ تی سی است که با اسم مستعار “Perfume” شناخته می شود.

امروز فردی معروف در عرصه تکنولوژی و فاش کننده اطلاعات محرمانه به نام اوان بلاس، مشخصاتی از اچ تی سی وان ام 10، فاش کرد. اما لازم به ذکر است با وجود اینکه اوان بلاس سابقه ی خوبی در فاش کردن اطلاعات درست دارد، اما این اطلاعات به هیچ عنوان تائید شده نیستند و فقط در حد شایعه هستند.
در حالی که ورژن های قبلی سری گوشی های اچ تی سی وان ام رزولوشن 1080p داشتند، آقای بلاس ادعا می کند که صفحه نمایش این گوشی 5.1 اینچی است و رزولوشن 1440 در 2560 کواد اچ دی را ارائه می دهد. با توجه به این رزولوشن و صفحه نمایش، اچ تی سی وان ام 10 ، دارای تراکم پیکسلی 576 پیکسل بر اینچ خواهد بود. بنابراین این گوشی را می توان از لحاظ صفجه نمایش و کیفیت تصویر هم رده ی گلکسی اس 6 سامسونگ دانست.
در ساخت مدل های قبلی سری اچ تی سی وان ام از پنل های سوپر LCD استفاده می شد. این در حالی است که اچ تی سی وان ام 10 دارای صفحه نمایش AMOLED خواهد بود.
طبق اطلاعات فاش شده توسط اوان بلاس، به نظر می رسد تامین قدرت پردازشی اچ تی سی وان ام 10 ، توسط پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 820 و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 530 صورت گیرد. البته این موضوع تعجب آورین نیست چرا که مدل های قبلی اچ تی سی وان ام نیز از آخرین و بهترین محصولات کوالکام بهره می بردند. 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ی داخلی از مشخصه های حافظه ای گوشی اچ تی سی وان ام 10 ، هستند. به نظر می رسد که اغلب گوشی های پرچمدار سال 2016 به 4 گیگابایت رم مجهز خواهند بود.
در بخش تصویر برداری و دوربین پرچمداران قبلی سری ام مشکلاتی را داشتند. گویا قرار است تا از سنسور های اولتراپیکسل در ساخت اچ تی سی وان ام 10 استفاده شود. این سنسور ها دارای پیکسل های بسیار بزرگی هستند. در گذشته سنسور ها اولتراپیکسل اچ تی سی ظرفیت 4 مگاپیکسلی داشتند اما این بار شرکت این تعداد مگاپیکسل را به 12 افزایش خواهد داد. هر دو دوربین اصلی و جلوی این گوشی (که تعداد پیکسل آنها در حال حاضر نا معلوم است) به همراه تثبیت کننده تصویر اپتیکال خواهند آمد. وجود تکنولوژی OIS در همه ی گوشی های پرچمدار ضروری است، اما به ندرت دیده بودیم که از این تکنولوژی در دوربین جلو نیز استفاده شود.
اسپیکر های BoomSound طبق عادت همیشگی اچ تی سی در جلوی گوشی قرار دارند. به نظر می رسد که این گوشی از قابی با ضخامت کمتر نسبت به مدل قبلی خود، استفاده کند. همچنین گفته می شود که اچ تی سی وان ام 10 ، به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد بود که در داخل دکمه ی هوم فیزیکی تعبیه شده است.
متاسفانه راجع به طراحی ظاهری این گوشی صحبتی نشده و مشخص نیست که اچ تی سی وان ام 10 ، چه شکلی خواهد داشت. گفته می شود که طراحی ظاهری این گوشی هنوز تکمیل نشده است.
این شایعات جدید حاکی از این هستند که در رویداد MWC که ماه آینده در بارسلونا برگزار خواهد شدخبری از اچ تی سی وان ام 10 ، نخواهد بود و پرده برداری از آن در تاریخ دیگر صورت خواهد گرفت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر